Anbefalte innlegg

Hei, jeg er forholdsvis fersk i klubben, og bor på Jessheim.

Men jeg lurer på hvordan jeg blir medlem i lokallag.

Noen som kan forklare?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er automatisk medlem av nærmeste lokallag, da dette er inndelt etter postnummer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo også tilføye at noen bor såpass langt unna et lokallag at de ikke er "tildelt" noe lokallag. Ønsker du å være med oss her i Oslo, så er det bare å møte opp. Velkommen skal du være ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når man da er "utenfor lokallag", hvordan er det med møter og alt sånn innad i lokallag da? Er vel noe styrer der også? Kan man da være med på alle norges lokallag? Eller er det mulig å få overtalt noen i lokallaget/styret til å legge til et postnummer eller to?

EDIT: Hvis du skjønner... Hehe...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når man da er "utenfor lokallag", hvordan er det med møter og alt sånn innad i lokallag da? Er vel noe styrer der også? Kan man da være med på alle norges lokallag? Eller er det mulig å få overtalt noen i lokallaget/styret til å legge til et postnummer eller to?

EDIT: Hvis du skjønner... Hehe...

Ja, jeg skjønner. Send Bjørn Badowski eller John Arild Martinsen en PM og be om å bli oppført i det lokallaget som du ønsker. Jeg har gjort dette selv da jeg bodde en tid i et annet fylke. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.