#1 Skrevet November 17, 2006 Hei, jeg er forholdsvis fersk i klubben, og bor på Jessheim. Men jeg lurer på hvordan jeg blir medlem i lokallag. Noen som kan forklare? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 17, 2006 Du er automatisk medlem av nærmeste lokallag, da dette er inndelt etter postnummer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 17, 2006 Kan jo også tilføye at noen bor såpass langt unna et lokallag at de ikke er "tildelt" noe lokallag. Ønsker du å være med oss her i Oslo, så er det bare å møte opp. Velkommen skal du være 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 17, 2006 Når man da er "utenfor lokallag", hvordan er det med møter og alt sånn innad i lokallag da? Er vel noe styrer der også? Kan man da være med på alle norges lokallag? Eller er det mulig å få overtalt noen i lokallaget/styret til å legge til et postnummer eller to? EDIT: Hvis du skjønner... Hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 17, 2006 Når man da er "utenfor lokallag", hvordan er det med møter og alt sånn innad i lokallag da? Er vel noe styrer der også? Kan man da være med på alle norges lokallag? Eller er det mulig å få overtalt noen i lokallaget/styret til å legge til et postnummer eller to? EDIT: Hvis du skjønner... Hehe... Ja, jeg skjønner. Send Bjørn Badowski eller John Arild Martinsen en PM og be om å bli oppført i det lokallaget som du ønsker. Jeg har gjort dette selv da jeg bodde en tid i et annet fylke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...