#1 Skrevet November 17, 2006 Hei speedometeret på bilen har sluttet å fungere (80 quattro 92 mod 2.8 V6). spørsmålet er da som følger: har jeg type waier meter eller er det elektrisk? hvordan utbedrer jeg problemet og hva trenger jeg? takker på forhånd for svar mvh sindre edit: skrivefeil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 17, 2006 Det er elektrisk speedo på alle B3 og B4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 17, 2006 takker! er dette noe å mekke for en uskolert eller er det greiest å sende den til møller? og hva må evt gjøres? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 17, 2006 Tar jeg ikke mye feil er dette ett kjent problem, og skyldes en feil på selve instrumentet. Mener også å huske at det må byttes og ikke er mulig å reparere..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 17, 2006 Tar jeg ikke mye feil er dette ett kjent problem, og skyldes en feil på selve instrumentet. Mener også å huske at det må byttes og ikke er mulig å reparere..? hmm - dette hørtes dyrt ut gitt.. er det riktig tar jeg vel heller å kliner til med S2 instrument med en gang. noen andre som har noen synspunkter på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 18, 2006 Jeg har ett komplett instrument til deg dersom det er 220KM/t-typen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...