Anbefalte innlegg

Lakkbehandlig av bil.

 

Etter jeg har hatt to av mine biler på Kokstad bilpleie, har jeg å ordnet en avtale for oss i Vw-Audi klubben. Avtalten er at vi får 15% rabatt på alle tjenester i dette firmaet.

 

Kokstad bilpleie bruker et merke som heter Ditec. Dette er noe av det beste lakkforseglingen man får i landet til dags dato. Dette firmaet er pålitelig, holder tidsfristen, god service og kunde vennlig.

 

De behandling både nye og gamle biler\sykler. Dette er en god behandling for å beskytte den gamle klassikeren din, eller din splitter nye bilen din. Glem polering eller voksing av bilen de neste 2 årene etter en slik behandling. Det er også en drøm å vaske bilen etter på =)

 

Etter min erfaring er dette vel brukte penger, har selv hatt både golf G60èn og syncroen der oppe. Du får også en finish som er 10 ganger bedre enn polering i garasjen hjemme. En beskyttelse mot salt og steinsprut i vinter halvåret.

 

Det kommer til å bli laget til en "vårmønstring" der klubben var hjertlig velkommen(dette kommer jeg tilbake til). På dette treffet vil det være ulike type biler og sykler. Der man kan bli kjent med andre klubber og biler.

 

For mer infomasjon http://ditec.no/

 

Firma:

Kostad Bilpleie Salong A/S

Kokstadflata 32

5257 Kokstad

Tlf: Alf +47 957 24 881

 

Ta gjerne kontakt med meg hvis det skulle være noe spørsmål.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SUPERT JOBBET!!! Thomas!

Skal få lagt disse til under rabattavtaler idag je.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe bra Thomas :D masse creds til deg :D:tilber:: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg jobber i samme bygget, dette er folk som kan jobben sin.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lakkerer de og? Og gjør forarbeid som sparkling og pussing? Er jo genialt om vi får 15% på dette og!!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var disse som tok lakkbehandling på bilen min og! Utrolig hyggelige folk. Har ikke fått vasket bilen enda da det ikke har vært vær til det enda :) -- men bilen så nydelig ut i lakken!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva tar de for en slik behandling?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotte greier:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg betalte 4000 for golfen til min bedre halv del. golf mk2.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.