#1 Skrevet November 18, 2006 kan man kjøre utan lambda sonde?? kva skjer viss man ikkje gjer det?? må man ha kat i tillegg?? motoren det gjelder er ein vw 2l 16v 9a motor fra corrado 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 18, 2006 Lamdasonden forteller "hjernen" om blandingsforholdet mellom luft og bensin motoren får, og regulerer bensin mengden ut i fra det.. Motoren vil nok starte og gå uten, men "hjernen" vil antagelig da legge inn noen gitte verdier i et nødprogram så bilen kan kjøres (Limp Home) og den vil ikke gå som den skal Katalysatoren kan du nok fjerne da det ikke sitter lambda etter kat på disse (Så vidt jeg vet) Mvh Ole Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 18, 2006 oki. kan eg bruke biltema sin labda?? var å handla ein idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 18, 2006 Det vil jeg tro du kan.. Har hørt at de er rimelige og fungerer fint .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...