Anbefalte innlegg

Har fått tak i to recaro stoler fra en honda integra eller hva det var...men disse festene går dårlig om hverandre: rolleyes Noen som vet om det er å få tak i recaro stolfester til s2? eller lignende? de stolene er helt flate under og skrufester under hele stolen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått tak i to recaro stoler fra en honda integra eller hva det var...men disse festene går dårlig om hverandre: rolleyes Noen som vet om det er å få tak i recaro stolfester til s2? eller lignende? de stolene er helt flate under og skrufester under hele stolen..

 

Ja, du får kjøpt understell til stolene som passer S2`n! Jeg har akkurat bestilt til min ... Hør med noen som forhandler RECARO du ;)

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, du får kjøpt understell til stolene som passer S2`n! Jeg har akkurat bestilt til min ... Hør med noen som forhandler RECARO du ;)

 

 

Mvh

 

aha,nice:) du har vel ikke en link eller adresse fra der du bestillte? hvor mye betalte du a?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

aha,nice:) du har vel ikke en link eller adresse fra der du bestillte? hvor mye betalte du a?

Jeg har to strøkne understell til recarostoler,kommer fra en Audi 90 30VQ så de passer nok i S2 også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.