Anbefalte innlegg

satt på senke sette på S4en min og framme er den gelt nydelig akkuratt litt klaring mellom hjul og hjulbue men bak derimot er avstanden mellom hjul og hjulbue like stor når den står på bakken som når den er løftet opp i bukken!

 

Har tenkt å bestille ett H&R senke sett men vil bare forsikre meg om at det ikke vil oppså samme problem med det settet!

 

erfaringer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var den høy rett etter at du slapp den ned fra bukken? eller har du testet å kjøre litt? Det tar av og til noen meters kjøring før den setter seg ned. Sjekka du om fjærene du satte på var lavere enn de du tok av?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løys håndbrekket, så kommer den litt ned da også!

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du kanskje satt fjærene opp-ned?: haha ::rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du snudd fjærskålene nederst på demperen så de står opp ned ? Høres nesten sånn ut i hvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her må du nesten ha snudd noe opp ned høres det ut som. Hvor mye skulle senkesettet senke bak da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du for det til å funke legg gjerne inn noen bilder og hvor du har kjøpt dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var noe jeg fikk med bilen! de sitter riktig vei, har kjørt med bilen, alt er korrekt montert.

det er jeg egentlig lurer på er om hvordan det vil bli med H&R?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er jeg egentlig lurer på er om hvordan det vil bli med H&R?

 

Det kommer vel helt ann på hvor mye den skal senke nå, kontra det du har tankt å sette på. 40mm er jo likt om det er H&R eller noe annet senkesett.

På min gamle a4 hadde jeg h&r fjerer 60/40 mm og kortere bielstein dempere, og der ble det likt forran og bak.

Skal du være helt sikker på å få det sånn du vil ha det, så ville jeg gått for coilovers. da kan du jo stille det akkurat sånn du vil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

klart jeg kune handlet meg coilover men er bruksbilen så da legger jeg ikke så alt for mye i den egentlig. skal vel senkes rundt 40. men da tenker jeg at jeg ringer å bestiller meg en H&R sett i morra så får jeg se hvordan det blir:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tips:gundersen har kanskje liggende cobra-fjærer som ikke passet på min type44,kanskje han selger det rimelig til deg.senker 40mm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tja kanskje jeg skulle høre med han! bare ikke det er det jeg allerede har, de er røde å det står Spax på de! men hører med han i morra også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Med H&R blir det bra.

 

Her er bilde av min bil da den var senket med 40mm H&R.

P1000286 (Medium).JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser meget bra ut da tror jeg nom jeg går for ettH&R, ettersom jeg er da er sikker på hva jeg får!

noen forhandlere som har rask levering på ett slikt sett som kan anbefales?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Med H&R blir det bra.

 

Her er bilde av min bil da den var senket med 40mm H&R.

 

Er den fortsatt litt høyere klaring mellom hjulbue og dekk bak enn foran, eller er de tilnærmet lik?

 

Bare lurer. Min og skal være senket, men er litt høyere bak enn foran...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger ved et bilde til sammenligning...

 

Audi-12.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

foran er den nok lik, men bak kan du nok legge på 10-15cm;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

satt på senke sette på S4en min og framme er den gelt nydelig akkuratt litt klaring mellom hjul og hjulbue men bak derimot er avstanden mellom hjul og hjulbue like stor når den står på bakken som når den er løftet opp i bukken!

 

Har tenkt å bestille ett H&R senke sett men vil bare forsikre meg om at det ikke vil oppså samme problem med det settet!

 

erfaringer?

Du husker hvordan S4'en min var senket bak? Synes jeg har sett mange biler som er litt for høye bak.

(Min hadde en betongklædd som ekstra senking bak)

Si ifra hvis di vil ha H&R senkesett, kan skaffe deg en god pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du husker hvordan S4'en min var senket bak? Synes jeg har sett mange biler som er litt for høye bak.

(Min hadde en betongklædd som ekstra senking bak)

Si ifra hvis di vil ha H&R senkesett, kan skaffe deg en god pris.

 

Det er nettopp det jeg husker så er derfor litt skeptisk til å kjøpe noe annet en H&R ettersom jeg kan så å si være sikker på at det blir bra;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg mener at min var 100% lik (øyemål) forran og bak.

 

Espen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det høres bra ut! bestilte ett fra H&R i dag så da blir det nok saker etterhvert for jeg håpe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.