#1 Skrevet November 18, 2006 Fikk plutselig en feilkode på Boraen min, en 1,9tdi Glødelampen blinker sakte, og så står det noe sånnn som motorkraft werkstoff eller noe... Noen som vet hva det betyr??? Kan nevne at jeg kjører uten baklys, siden begge lyktene er av for soting, kan det være derfor?? Chr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 18, 2006 Noen som vet hva det betyr??? Chr Feilkoden står for Motor Power Material eller noe sånt.. mer kan ikke jeg si om dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 19, 2006 Veit at glødelampa på tdi vil blinke om f.eks sikringen til bremselyset er ødelagt eller om føleren på bremsepedalen er def./ujustert. Kanksje det da har sammenheng med manglende baklamper ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 19, 2006 øhh du kjører uten baklys??? Lurt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 19, 2006 Denne feilen kommer når br.lys bryteren eller pærene er defekt. Så det har helt sikkert sammenheng med at du kjører uten baklykter: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 20, 2006 Var nok det ja! Og, kjørte ikke mange meterene nei, så ta det med ro Chr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...