#1 Skrevet November 18, 2006 Er øvre delen av rattstammen på 1983 audi 80 Quattro lik med og uten servo? Hvilke andre modeller har lik rattstamme? Har en delebil: 1986 A80 uten servo, kan jeg bruke stammen fra den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 18, 2006 Nei. Du må bruke rattstamme fra biler med servo. De uten passer ikke. Kan bruke fra gammel Passat oxo. ca 86 mod.=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 18, 2006 Vet du hva som er forskjellen, Øyvind? Trodde den var lik jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 19, 2006 Jeg kunne ikke se noen forskjell umidelbart i familiealbumet, men det stod heller ikke noe om servo der... Noen fler som har noen innspill? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 19, 2006 Mener å huske det er forskjellig lengde på nederste delen av rattstamma.Aksel på tannstanga går lenger inn i bilen på de med servo??? : klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...