Hvordan er Audi S2\Coupe-fangeren festet?

Anbefalte innlegg

Har en B3 Coupe-fanger jeg skal sette på 90en min.

 

Noen som har bilder av en Audi S2 eller Coupe uten frontfanger, som viser hvordan den er festet? Trodde festene var like som festene til 90-fangeren, men det var de slettes ikke..: klø : Skjønner ikke helt hvordan fangeren skal skrues fast..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hovudfesta er 4 M8 eller M10 skruer du skrur fast gjennom grøftelysa på fanger`n som du ser på bildet!

Ikke skryt over mine sinnsykt gode kunnskaper innen paint :rolleye::nana:

 

Bilde078-1.jpg

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er der problemet ligger... :) Hos meg er det to utstikkere med gjenger på i fronten, og 90fangeren hadde to hull som disse gikk igjennom, og ble festet med to muttre omtrent sånn som det ser ut som hos deg.. men Coupe-fangeren er ikke lik, finnes ikke noen slike hull der. Legger ved ett bilde av baksiden av fangeren. Boltene stikker inn der det er markert med paint-rødt ( :P ) men det er ikke noe å feste de i.. på den andre siden av fangeren går det ikke hull gjennom, og de er ikke lange nok til å stikkes igjennom uansett.

DSC00463.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm...er ikke helst sikker på hva du mener, men på min S2 er det en 90 graders brakett som skrues i fronten på bilen med 2 skruer og så skrues den ifra siden inn på fangeren med 2 skruer hvis jeg ikke husker feil.Er hull i fangeren til dette.Kan sjekke imorgen hvis du vil da hele fronten min er av for tiden.Kan ta bilder.

 

Johan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du mangler braketten som settes inn i fangeren

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, var festene jeg manglet gitt. Disse er handla nå, men fangeren passa ikke helt på 90-karosseriet gitt. Spørs om det kanskje blir B4-fangere etterhvert, siden fangeren stikker ut en del på sidene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.