#26 Skrevet Januar 17, 2007 Prøvde å ringe han som eide bilen, er en bekjent av meg, men tlf var slått av eller noe. Kan prøve å finne ut av det i morgen. Noe spes. du tenkte på Anders? En annen ting: Var på vei hjem fra middagsbesøk i sted, i halv 8 tiden og kjørte da over danmarksplass hvor jeg så en blå? urquattro med reg. nr: RA 35963 i retning sentrum. Den kom fra solheimsviken. Det var vel ikke din? Noen her i klubben sin? Det var nok min ja .. Såg du bilen i krysset eller i borte ved arenum.. Lurte egentlig ikkje på noko berre nyskjerig bilen såg tøff ut når eg såg den berre: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 18, 2007 Så deg i rundkjøringen/krysset, eller rettere sagt eg lå bak deg i en "spygot" 206. Kjørte faktisk rundt i drittbilen i nesten tre uker før eg kjøpte ny bil! Men du la sikkert ikkje merke til det?! Går det med doningen din då? Min skal forhåpentligvis til lakkering i begynnelsen av februar, e på tide no:o Tar sikkert turen inn til bygden om en tre ukers tid.. Må bare jobbe inn litt penger til fergebilletten først:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 19, 2007 Så deg i rundkjøringen/krysset, eller rettere sagt eg lå bak deg i en "spygot" 206. Kjørte faktisk rundt i drittbilen i nesten tre uker før eg kjøpte ny bil!Men du la sikkert ikkje merke til det?! Går det med doningen din då? Min skal forhåpentligvis til lakkering i begynnelsen av februar, e på tide no:o Tar sikkert turen inn til bygden om en tre ukers tid.. Må bare jobbe inn litt penger til fergebilletten først:p Den har eg ikkje sett.. Hadde det vert ein 205 fra 80 tallet så hadde eg kikket litt. Gullkalven går som ei klokke. Det har den gjort siden starten av oktober målet var å kjøre den på bursdagen min så det gjekk fint Lakk ja .. Trenger det meir eg ja . Dei jevla pengene SKAL gjere det i vinter ...... For faen ..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...