#26 Skrevet November 22, 2006 The 402 MOD er det populært kalt på Audiworld.. http://forums.audiworld.com/allroad/msgs/32165.phtml Funker som snus. Nå kan du jo bare løpe ut å senke bilen Ken Arne. Billigere senk skal du lete lenge etter.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 22, 2006 En her har en XC70 med OZ Canyon og det passer utrolig bra på en slik type bil, så Canyon eller Canyon II tror jeg ville passet utrolig bra også på Allroaden dersom en får den i rett dim: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 22, 2006 Henger meg på Tord her! En Allroad trenger litt kraftige felger. Jeg tror OZ Canyon hadde vært midt i blinken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 23, 2006 Stor mørk stasjonsvogn? dumt spørsmål OZ OPERA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 23, 2006 Stor mørk stasjonsvogn? dumt spørsmål OZ OPERA Kunne ikke vært mer enig, men 2 problemer: 1) Finnes max i 20 tom. 2) Har gått ut av produksjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 23, 2006 Jeg skulle ha Canyon på min Allroad, men på grunn av husbygging ble det noen RS4 replica. Men får se neste sesong om det blir noe litt finere da! Men det er ikke lett å finne felger. Spacere er heller ikke å anbefale! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 23, 2006 http://www.ronalusa.com/cars/audi_allroad.html Her er noen bilder av allroad med forskjellige felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 23, 2006 Mye snadder innen Porsche felger i 22 toms Bare et lite forslag fra min side. Med skikkelige adapter-spacere med dobbel sentrering så er ikke det noe problem med vibrasjoner. Har selv kjørt med 25 mm adapter-spacere uten noe vibrasjon. Her har du en side med "noen" Porsche-felger Både orginale Porsche og ettermarkeds-felger i alt fra 16 til 22 tommer. Enjoy http://www.wheelenhancement.com/index.php?t=Wheels PS!! Ikke spør meg om hvem som skaffer hva på den oversikten der.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet November 23, 2006 Mye snadder innen Porsche felger i 22 toms Bare et lite forslag fra min side. Med skikkelige adapter-spacere med dobbel sentrering så er ikke det noe problem med vibrasjoner. Har selv kjørt med 25 mm adapter-spacere uten noe vibrasjon. Her har du en side med "noen" Porsche-felger Både orginale Porsche og ettermarkeds-felger i alt fra 16 til 22 tommer. Enjoy http://www.wheelenhancement.com/index.php?t=Wheels PS!! Ikke spør meg om hvem som skaffer hva på den oversikten der.... Her mener jeg du uttaler deg for bastant ift dette med vibrasjoner pga adaptere. Har motsatt erfaring med 20mm adaptere av beste kvalitet med felger og dekk som er godt avbalansert. Ristet ikke nødvendigvis hele tiden, men når man treffer speiselle "resonans-hastigheter", f.eks i 90 og 120 km/t, så kan det vibrere godt. Kan man unngå adaptere, så gjør det er mitt råd. Men at f.eks Techart-felger er rått er jeg helt enig i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet November 23, 2006 Her mener jeg du uttaler deg for bastant ift dette med vibrasjoner pga adaptere. Har motsatt erfaring med 20mm adaptere av beste kvalitet med felger og dekk som er godt avbalansert. Ristet ikke nødvendigvis hele tiden, men når man treffer speiselle "resonans-hastigheter", f.eks i 90 og 120 km/t, så kan det vibrere godt. Kan man unngå adaptere, så gjør det er mitt råd. Men at f.eks Techart-felger er rått er jeg helt enig i. Mulig jeg er litt bastant men det er iallfall min erfaring. Men man bør ha skikkelige spacere med sentrering av både spaceren på navet og sentrering av felgen på spaceren. JEG opplevde iallfall ikke noe slags vibrasjoner uansett hastighet. TechArt felger er vel ikke de billigste felgene man finner men de har mye fett Skal forsåvidt være enig i det med det siste du skriver. Kan man unngå spacere så gjør det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet November 23, 2006 Her er også en felg som kan passe: Felgen finner du her sammen med endel andre: http://www.felgimport.no/default.asp?page=mycar/cars.asp&car=03&model=0314&type=0314101 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet November 24, 2006 Syns de her ser ganske macho ut på slik bil også http://www.abt-shop.de/htm/function.asp?ID=110&Par1=FELAR221053052D Brabus Monoblock VI er også skamfete i mine øyne, men blir vel litt helligbrøde å sette Brabus-felger på en Audi kanskje... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet November 24, 2006 Sikker? Mener det er ganske godt dokumentert at en kan senke Allroad med VAGCOM, ihvertfall 20 mm mer enn normalt. Her er eksempel på det: Felgene på denne Allroaden er til salgs for kr 1500/bud. AZEV Type M 19" 8.5 ET50, følger med 30mm spacere. Er noen småskader/skjolder på de så de går billig (kun visuelt, ikke skeive). En liten runde med lakk så har en "nye" felger. Jeg har kun kjørt på spacere, først 30mm, nå på 20mm, har ikke hatt noe problem med det. Vanskelig å fine noe som en liker i ET20. VAG-COM senking går helt greit, 20mm på bilde som jeg har kjørt med uten problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet November 24, 2006 Dårlig med senking på disse gitt:) Men uansett så går man ned på dimensjonen, så 21"/22" vil ikke bli noe større en 18" med dekk... Tror jeg da:) tulling: bh : du må ikke gå ned på dim gå heller litt opp sånn at du fylle ut men det går jo selvfølgelig ikke ann å gå for65profil på 22" , nei ta å plugg inn en sånn vag-com eller fløtt følern så får du senka, må jo være praktisk når man treng høyde så trøkke man bare på knappen litt am.pimp:) har du råd så går du for de i midten d blir POORRRR 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet November 25, 2006 Er det ikke slik at med denne VagCom-senken så vil også max høyde være 20mm lavere enn normalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet November 25, 2006 Alle høyde trinn blir forandret likt ja, senk med 20mm så blir også høyeste trinn20 mm lavere. VAG-COM trikset er egenlig bare en kalibrering av høydesystemet på bilen så derfor kan man "jukse" litt når man gjør dette med å legge inn "feil" kalibrering (høyde). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...