#1 Skrevet November 19, 2006 Skal ha meg nye dekk og felger til bilen til våren. Har sett på litt forskjellig men dem kommer jo i flere varianter. Både 8,5x19" og 9,5x19". ET på alle felgene er 35. Felgene skal foresten stå på en Audi A3 8L 97 modell. Og hvilken dekk dim bør jeg velge til de forskjellige felgene. Har ikke tenkt å valse men å bruke spacer bak f.eks kan bli aktuelt. Kom med forslag tips osv? Takk=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 19, 2006 Skal ha meg nye dekk og felger til bilen til våren. Har sett på litt forskjellig men dem kommer jo i flere varianter. Både 8,5x19" og 9,5x19". ET på alle felgene er 35. Felgene skal foresten stå på en Audi A3 8L 97 modell. Og hvilken dekk dim bør jeg velge til de forskjellige felgene. Har ikke tenkt å valse men å bruke spacer bak f.eks kan bli aktuelt. Kom med forslag tips osv? Takk=) Poenget med bredere bakfelg enn forfelg er primært et poeng dersom 9,5x19 felgen er tøffere (bredere kant e.l.) enn 8,5x19. Dersom du ikke vil valse bakskjermen eller risikere subbing, så ville jeg valgt 235/35 dekk både foran og bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...