#1 Skrevet November 19, 2006 Jeg har sikkla på en grønn golf 1 som står avskilta i skarbøvika ved sien av en hvit golf 1 med rieger GTO (er det det det heter) kit. Har lakt lapp i ruta å sport om den er til salgs, men ikke fått tilbakemelding på den, synest det er for galt at en slik bil skal stå ute å ikke bli brukt til noe. Noe som vet hvem som eier den? eller vet hva som er planen med den siden den har stått slik i snart ett år? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 19, 2006 Hmm...Den må kikkes på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 20, 2006 nå stikker du vel av med den rett forran nesa på meg nå? egentlig eneste jeg vet jeg har lyst på, er grillen da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 25, 2006 E en e jobba ilag me som he den bilen.. En del som feila den visstnok, selgast vrakpant eller HBO vrakpant.. John B. Bugge Tlf. 90771275 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 27, 2006 E visst noken som he prøvd å sende han sms, men pga low cash flow for tida så he han ikkje peng på tlf.. Så ring han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...