#1 Skrevet November 19, 2006 Er ute etter en baklukespoiler til touran. Noen som har bilder eller forslag til hvor jeg kan finne en som ser bra ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 21, 2006 den lille greia der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 5, 2006 jeg har ABT spoiler bak på min.. litt anderledes enn votex spoileren, men perfekt passform.. har også frontleppa til ABT liggende og venter på montering.. skal bare samle sammen side og bak skjørtene også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 5, 2006 Jeg synes Votex sin er den som ser best ut. Forøvrig er resten av stylingpakka fra Votex til Touran veldig diskret og fin, og så er det ikke noe minus at passformen er perfekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 5, 2006 jeg har ABT spoiler bak på min.. litt anderledes enn votex spoileren, men perfekt passform.. har også frontleppa til ABT liggende og venter på montering.. skal bare samle sammen side og bak skjørtene også Har du bilder av den? Hvor handler man votex, på Møller butikk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 5, 2006 Votex får du hos din lokale forhandler ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...