Ladetrykk på Golf IV GTI TDI?

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen andre her med Golf IV GTI TDI som har målt ladetrykket på disse??

Jeg har montert en Autogauge turbotrykksmåler og denne viser trykk som drar fort opp i 2 bar.. Syns kanskje det er litt mye da!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe - litt mye til å være riktig ja :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, men har prøvd to målere nå, og begge viser det samme...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vell litt å si hva motor (110, 115, 130 eller 150) du har for å vite korrekt ladetrykk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vell litt å si hva motor (110, 115, 130 eller 150) du har for å vite korrekt ladetrykk :)

Det er en 150hk...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lader den stabilt 2 bar? eller flyr den opp på 2 bar før den stabiliserer seg på noe litt lenger ned? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du er litt bevandret innen VAG så skjønner du meg en gang at når det er snakk om GTI TDI så er det seff snakk om 150 hester`n :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

150HK TDI skal lade 1.5 ..

Du er ikke alene om å få målinger som ikke henger på greip. Andre med 130 og 150hk har målt opp mot 2.2-2.3bar samtidig som nålene hopper og spretter veldig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du er litt bevandret innen VAG så skjønner du meg en gang at når det er snakk om GTI TDI så er det seff snakk om 150 hester`n :o

Er du litt bevandret innen VAG vet du selvsagt at GTI TDI har blitt levert med alt ifra 110 hk og oppover. GTI sier kun noe om utstyr (på lik linje med f.eks. highline) og ikke noe om motor!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du litt bevandret innen VAG vet du selvsagt at GTI TDI har blitt levert med alt ifra 110 hk og oppover. GTI sier kun noe om utstyr (på lik linje med f.eks. highline) og ikke noe om motor!

OK, da må jeg bare beklage : flau :

Er bare det at alle GTI TDI jeg har sett har hatt 150 hester : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK, da må jeg bare beklage : flau :

Er bare det at alle GTI TDI jeg har sett har hatt 150 hester : klø :

Ta ett kjapt søk på mobile.de så finner du fort ut at du tar feil : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

150HK TDI skal lade 1.5 ..

Du er ikke alene om å få målinger som ikke henger på greip. Andre med 130 og 150hk har målt opp mot 2.2-2.3bar samtidig som nålene hopper og spretter veldig.

Ja, okey:) den nåla stod og vibrerte på den første jeg prøvde, men kjøpte da en med elektrisk føler og den går helt fint:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.