#1 Skrevet November 19, 2006 Lurer på om det er noen andre her med Golf IV GTI TDI som har målt ladetrykket på disse?? Jeg har montert en Autogauge turbotrykksmåler og denne viser trykk som drar fort opp i 2 bar.. Syns kanskje det er litt mye da!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 19, 2006 Hehe - litt mye til å være riktig ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 20, 2006 ja, men har prøvd to målere nå, og begge viser det samme... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 20, 2006 Har vell litt å si hva motor (110, 115, 130 eller 150) du har for å vite korrekt ladetrykk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 20, 2006 Har vell litt å si hva motor (110, 115, 130 eller 150) du har for å vite korrekt ladetrykk Det er en 150hk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 20, 2006 Lader den stabilt 2 bar? eller flyr den opp på 2 bar før den stabiliserer seg på noe litt lenger ned? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 20, 2006 Har vell litt å si hva motor (110, 115, 130 eller 150) du har for å vite korrekt ladetrykk Hvis du er litt bevandret innen VAG så skjønner du meg en gang at når det er snakk om GTI TDI så er det seff snakk om 150 hester`n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 20, 2006 150HK TDI skal lade 1.5 .. Du er ikke alene om å få målinger som ikke henger på greip. Andre med 130 og 150hk har målt opp mot 2.2-2.3bar samtidig som nålene hopper og spretter veldig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 20, 2006 Hvis du er litt bevandret innen VAG så skjønner du meg en gang at når det er snakk om GTI TDI så er det seff snakk om 150 hester`n Er du litt bevandret innen VAG vet du selvsagt at GTI TDI har blitt levert med alt ifra 110 hk og oppover. GTI sier kun noe om utstyr (på lik linje med f.eks. highline) og ikke noe om motor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 20, 2006 Er du litt bevandret innen VAG vet du selvsagt at GTI TDI har blitt levert med alt ifra 110 hk og oppover. GTI sier kun noe om utstyr (på lik linje med f.eks. highline) og ikke noe om motor! OK, da må jeg bare beklage Er bare det at alle GTI TDI jeg har sett har hatt 150 hester 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 20, 2006 OK, da må jeg bare beklage Er bare det at alle GTI TDI jeg har sett har hatt 150 hester Ta ett kjapt søk på mobile.de så finner du fort ut at du tar feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 20, 2006 150HK TDI skal lade 1.5 .. Du er ikke alene om å få målinger som ikke henger på greip. Andre med 130 og 150hk har målt opp mot 2.2-2.3bar samtidig som nålene hopper og spretter veldig. Ja, okey:) den nåla stod og vibrerte på den første jeg prøvde, men kjøpte da en med elektrisk føler og den går helt fint:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...