#1 Skrevet November 19, 2006 Neida, de kjører ikke over Roveren http://glumbert.com/media/rangerovertank Morsom video, og jeg hadde ikke trodd RR Sport ville gjort det så bra utenfor asfalten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 19, 2006 Morsom film! Jeg ble helt oppslukt! Drit spent: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 20, 2006 Hehe, stilig! Jeg hadde blitt livredd, for et adrenalinkick d hadde vært å sitte i den bilen: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 20, 2006 Riktig nok Land Rover det her da men: http://www.youtube.com/watch?v=n5sDhlKG77I Ganske heftig fremkommelighet på begge må jeg si. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 20, 2006 Skal jaffal ikke komme å hevde at challenger 2 er verdens raskeste stridsvogn i terreng:) Norge har til og med ei vogn som hadde gjort den treg. Jeremy hadde nok blitt sprengt i lufta ett par ganger tror jeg hadde det vært reelt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 20, 2006 range rover sport er bare en drømm å kjøre:tilber: Men range rover classic(gammel type) tar seg fram enda bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 20, 2006 Jeg har skrudd og kjørt endel RR Sport og det er fantastiske biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 20, 2006 Når jeg blir rik skal jeg ha en Sport;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 20, 2006 Jeg derimot,vil ha jobben til Jeremy: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...