Mjøsa: Takk til Salvesen!

Anbefalte innlegg

Vil gjerne takke Tor Olav Salvesen for vellykket jobb på min Golf forrige uke, og har absolutt ikke noe imot å anbefale han til andre VAG folk hvis dere skulle ha noe fiksa! :) For denne karen er dyktig og pålitelig!

 

Takk igjen Tor! :glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva fikset han a?

 

Bytting styrestag/lenke/råde (?) + endeledd, bremser ++

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Totta er flink han! Kan mye, vet mye og utfører det meste :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott at det fins noen sånne folk som gidder sånt for andre, istedenfor dyrt verksted. Har selv snakka med han ang. Reg.reim, kanskje noen foringer osv.

 

Har han eget verksted eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott at det fins noen sånne folk som gidder sånt for andre, istedenfor dyrt verksted. Har selv snakka med han ang. Reg.reim, kanskje noen foringer osv.

 

Har han eget verksted eller?

 

 

Ja, han har eget verksted ja. Aldri vært inne der, men passert der en del.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott at det fins noen sånne folk som gidder sånt for andre, istedenfor dyrt verksted. Har selv snakka med han ang. Reg.reim, kanskje noen foringer osv.

 

Har han eget verksted eller?

 

Han har et eget verksted ja! :) Han bytta foringer rundt om for meg ifjor Bjørnar..helt knall har det vært! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han har et eget verksted ja! :) Han bytta foringer rundt om for meg ifjor Bjørnar..helt knall har det vært! :D

 

Hva tok han for det da? :)

 

Har ikke så jævli mye peiling på bil ennå at det gjør noe, hehe men, dette med foringer. På hvilken måte blir bilen "bedre" når man bytter foringer? Hva er jobben dems liksom? hehe:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Retter en stor takk for at Bildoktor Salvesen nok en gang har fått orden på min kjære RS2.

Fra før har han byttet turbo til skampris, litt smågreier, og nå byttet han hjullager bak, på 2 timer! Og det var mye greier som satt fast ja....

 

Anbefales!!: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.