#1 Skrevet November 20, 2006 Da prøver vi igjen en hyggelig fellestur på Gatebilmessa. Lørdag 25.11 passer meg best. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 20, 2006 Jeg tar med kona på lørdagen! (Så kan jeg peke på alt jeg ønsker meg til jul..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 20, 2006 Blir med på lørdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 20, 2006 blir med på lørdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 20, 2006 Fredag 11:00 – 21:00 Need for Speed Carbon Canyon race Bygging av Gatebil Extreme PaceCar Motivlakkering av panser til PaceCar R/C drifting og R/C kjøring DB Drag Premiere GB filmen 2006 Årets Gatebil – Presentasjon hver time Lyd i Bil show 12:00 Premierevisning Gatebil Filmen 2006 13:00 Kjøring på rullende Landevei - effektmåling 14:00 Oppstart gromme biler 15:00 Kjøring på rullende Landevei - effektmåling 16:00 Oppstart gromme biler 17:00 Vaskeshow 18:00 Kjøring på rullende Landevei - effektmåling 19:00 Vaskeshow Lørdag 10:00 – 19:00 Need for Speed Carbon Canyon race Bygging av Gatebil Extreme PaceCar Motivlakkering av panser til PaceCar R/C drifting og R/C kjøring DB Drag Årets Gatebil – Presentasjon hver time Lyd i Bil show 11:00 Kjøring på rullende Landevei 12:00 Oppstart gromme biler 13:00 Kjøring på rullende Landevei 14:30 Vaskeshow 15:00 Oppstart gromme biler 16:00 Auksjon v/Glenn Rodney Søndag 10:00 – 19:00 Need for Speed Carbon Canyon race Bygging av Gatebil Extreme PaceCar Motivlakkering av PaceCar R/C drifting og R/C kjøring Lyd i Bil show Årets Gatebil – Presentasjon hver time 11:00 Kjøring på rullende Landevei 12:00 NM Finale DB Drag 12:30 Oppstart gromme biler 13:00 Kjøring på rullende landevei 14:00 Premieutdeling / Vinner av årets gatebil (100.000,- !!!) 14:30 Vaske Show 15:00 Oppstart gromme biler 16:00 Trekking av Gatebil Taxien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 20, 2006 Lørdag passer bra for meg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 20, 2006 Hvem skal være med å delta på det vaskeshowet da? Går ut i fra at vi kan stille et lite crew ute på parkeringsplassen? Jeg tar med hvite t-shirts og svamp.. Skal se om jeg ikke får blitt med på lørdagen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 21, 2006 Må feige ut.... Drar på søndag isteden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 21, 2006 Drar søndag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 21, 2006 Men hørte på radioen i går.. da var det reklame for hjem og hobby messen på lillestrøm i helgen. i år kommer også gatebil... hva skjer a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 21, 2006 Det stemmer at det er fire messer der (en i hver sin hall). Hjem & Hobby, Kunst & Håndverk, Samler & Antikk og Gatebil. Dette har da medført at jeg drar på søndag istedet sammen med familien, men kan sikkert snike meg unna noen timer hvis andre skal dit da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 22, 2006 Det stemmer at det er fire messer der (en i hver sin hall).Hjem & Hobby, Kunst & Håndverk, Samler & Antikk og Gatebil. Jeg foreslår at Endre går på Hjem & Hobby, Ole C på Gatebil, Håkon på Samler & Antikk også kan du gå på Kunst & Håndverk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 22, 2006 Fordelen med også å dra på søndag er at man kan å vite hvordan det er fra alle som har vært der på lørdag. Vi sees nok på søndag skal du se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...