#1 Skrevet November 20, 2006 Tross mangfoldige varmegrader må man nok innse at vinteren begynner å nærme seg også her på Sørlandet. Vurderer derfor meget sterkt å gå til anskaffelse og installasjon av Defa WarmUp. Ut fra Defa sine sider finner jeg at min bil (-01 Seat Alhambra 1,9 TDI, motorkode ANU) skal bruke slangevarmer. Har lest mye rart om disse slangevarmerne. Er det noen som vet om, og i tilfelle hvilken, blokkvarmer jeg kan bruke på denne bilen? Eller går det greit å bruke slangevarmer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 20, 2006 Har slangevarmer på min 1.8T AWT, har funket helt greit frem til nå. Det vil si de 3 siste ukene Ser ut som det er kun slangevarmer tilgjengelig til den motoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 20, 2006 Det er bare slangevarmer på TDI motorene pga. hvist man bruker blokkvarmer så blir det feil på følerne på motoren. Dette fikk jeg opplyst på et VAG verksted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...