Hvordan fjerne mobilholder i 2002 A4?

Anbefalte innlegg

Har en 02 A4 med orginal mobiltelefonholder.. denne synes jeg er fryktelig stor og klompete, og vil helst fjerne..

Lånt bilde fra BB sin prosjekttråd:

attachment.php?attachmentid=48643&stc=1&

Må innrømme at jeg ikke har forsøkt å skru den ut, men ser virkelig ut som det da blir to store "sår" i dash'en etter innfestingen til holderen...? Noen gode tips? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har tatt demontert min bare for å sjekke det ut. Det blir to ganske store hull der hvor beina er. Vet ikke om det finnes noen deksler til å dekke de igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar denne opp igjen, i håp om at noen har funnet noen fornuftige "propper" slik at jeg kan fjerne holderen... det må jo finnes? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok en titt i delekatalogen nå også. Fant ingen deksler for bruk i hullene, kun selve holderen men kan jo være at det finnes noe allikevel. Har du hørt med forhandler/delelager om de vet om noe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar opp igjen denne, for denne stygge klumpete saken irriterer meg...

Jeg finner heller ikke noe i familiealbumet, og Møller gjør heller ikke det..

Spørsmålet er om jeg må bytte hele midtkonsollen da, det bør jo ikke være alt for mye jobb.. ser komplett ny midtkonsoll (altså delenr 1 på tegningen) koster under 80 Euro i Tyskland, må nesten sjekke hva Møller skal ha..

konsoll_a4.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.