#1 Skrevet November 20, 2006 Har en 02 A4 med orginal mobiltelefonholder.. denne synes jeg er fryktelig stor og klompete, og vil helst fjerne.. Lånt bilde fra BB sin prosjekttråd: Må innrømme at jeg ikke har forsøkt å skru den ut, men ser virkelig ut som det da blir to store "sår" i dash'en etter innfestingen til holderen...? Noen gode tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 20, 2006 Jeg har tatt demontert min bare for å sjekke det ut. Det blir to ganske store hull der hvor beina er. Vet ikke om det finnes noen deksler til å dekke de igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 30, 2006 Drar denne opp igjen, i håp om at noen har funnet noen fornuftige "propper" slik at jeg kan fjerne holderen... det må jo finnes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 30, 2006 Tok en titt i delekatalogen nå også. Fant ingen deksler for bruk i hullene, kun selve holderen men kan jo være at det finnes noe allikevel. Har du hørt med forhandler/delelager om de vet om noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 6, 2007 Drar opp igjen denne, for denne stygge klumpete saken irriterer meg... Jeg finner heller ikke noe i familiealbumet, og Møller gjør heller ikke det.. Spørsmålet er om jeg må bytte hele midtkonsollen da, det bør jo ikke være alt for mye jobb.. ser komplett ny midtkonsoll (altså delenr 1 på tegningen) koster under 80 Euro i Tyskland, må nesten sjekke hva Møller skal ha.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...