#1 Skrevet November 20, 2006 hvorfor ligger turtallet ofte på rundt 2000 o/min? har ikke funnet noen sammenheng med noe enda. noen tips om hva som kan gjøre dette? audi 100 turbo 2.2 mc 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 20, 2006 Har vært borti tilsvarende et par ganger før.. går avogtil høyt på tomgang.. har vært vacum feil... veit ikke om det er greia her,men mc motoren har jo ikke mest elektronikk,akkurat.. men når en det den gjør det? kald motor? varm motor,eller litt ymse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 20, 2006 blir det noe forskjell hvis du drar av ledningen til tomgangsregulator? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 21, 2006 Har vært borti tilsvarende et par ganger før.. går avogtil høyt på tomgang.. har vært vacum feil... veit ikke om det er greia her,men mc motoren har jo ikke mest elektronikk,akkurat..men når en det den gjør det? kald motor? varm motor,eller litt ymse? først og fremst når den er kald. tror jeg. men hender iblant når den er varm. hendte en gang for lenge siden. da var det nok å kakke litt på gummien oppå luftmengdemåleren. men det hjelper ikke nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 21, 2006 blir det noe forskjell hvis du drar av ledningen til tomgangsregulator? skal prøve det når jeg kommer hjem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...