#1 Skrevet November 20, 2006 Hei.. Er kansje et rimeli dumt spm, men jeg lurer så jeg spør dere. Jeg har en 96mod Audi A4 1.8 Quattro. 125hk. Går det ant å sette på turbo i den uten å gjøre noe store endringer med motor å girkasse? Vil jo tru at det er samme motor å girkasse på 1.8 som på 1.8T? Er jo bare snakk om 25 extra hk, men vil ha de extra:) Alex 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 20, 2006 Det går sikkert an, men innmaten i motorene er vist ikke lik. Stempler og råder+++ er visstnok forskjellig fra ADR til f.eks AEB motor. Var jeg deg ville jeg heller vurdert å skifte motor til en turbomaskin. Da kan du chippe litt i tillegg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 20, 2006 Det er no billigare å bytte motor, samt så får du noke som varer.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 20, 2006 Det billigeste og beste er jop bare å bytte bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 20, 2006 Er jo bare snakk om 25 extra hk, men vil ha de extra:) Når du først har fått de få, så vil du fort ha enda litt flere. Da er det like greit å ha byttet til en ordentlig turbo-motor, så er mulighetene mange flere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...