#26 Skrevet Desember 8, 2006 har org tilkobla elektronisk ja. boostcontrolleren har to funksjoner. en kuleventil som slipper igjennom "alt" trykket plutslelig og en blødeventil for finjustering av trykket. Trykket kommer mye mer kontant, og du får den plutselig ladetrykk effekten som er dritartig unntat når du kjører forbi en bil og så skal svinge inn igjen på glatta akkurat når trykket kommer. da er du buttfuc*ed... Hehe,skjønner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 9, 2006 Litt off topic , men har det noe for seg å montere denne H ventilen på en orginal 150HK 1,8T AWT motor som ikke er chip trimmet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Desember 9, 2006 Litt off topic , men har det noe for seg å montere denne H ventilen på en orginal 150HK 1,8T AWT motor som ikke er chip trimmet ? Ja,det vil jeg tro,du får jo trykket raskere enn med org ventil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Desember 12, 2006 hm. Bare et lite spørsmål: no som jeg har byttet til større turbo, så er det ikke kobling inn på den for den ene av slangene ut fra N75 ventilen, hva må til då - manuell boostkontroller? Og hva med kontakten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Januar 24, 2007 Hvordan er holdbarheten på en H-ventil kontra en orginal ventil? Er det nesten som Steinar sier at man må bytte de hver 3. måned? Har en orginal 180 hk motor, og jeg vil da få raskere ladetrykk med en H-ventil? Vil jeg og få mer ladetrykk? Ser noen snakker om 0,2 bar? Eller er det bare fleip? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Januar 24, 2007 Hmmm. Jeg bestilte en N75J ventil forrige dagen, og fikk den igår. Dette fordi det i en eldre tråd ble anbefalt å bruke denne ventilen. har ikke montert den enda. Burde jeg bare prøve å få byttet den i en N75H ventil istedet da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Januar 26, 2007 Noen som kan bekrefte eller avkrefte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Januar 26, 2007 Hvis ikke jeg hører noe, så monterer jeg sikkert bare den N75J-ventilen som jeg har kjøpt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Januar 27, 2007 Jeg har n75j ventil - aldri hatt problemer med den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Januar 27, 2007 Ja,J ventilene er bare søppel. Har en H ventil jeg nå,mye bedre. Søppel? Hmmm derfor du solgte den til meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Januar 27, 2007 Søppel? Hmmm derfor du solgte den til meg? Hehe,de er ikke søppel da. Men jeg hadde 1stk J ventil før jeg kjøpte den du har nå,den røk pluselig. Fikk en ny av Audi som jeg solgte til deg,tenkte jeg skulle prøve en H ventil da siden jeg fikk en ny som jeg kunne selge. Din funker vell fint ennå den så? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Januar 27, 2007 Hvilken ventil er folket mest fornøyd med her? Har en A3 som skulle fått en ny N75 i nærmeste fremtid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Januar 27, 2007 H er den beste. Veit mange som slit med j ventilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Januar 27, 2007 Jepp, det er det jeg har fått inntrykk av også så da får en vel gå for en H-ventil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Februar 5, 2007 Er det bare bensin motorer som har denne N75 ventilen? eller gjelder det diesel også? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Februar 5, 2007 Er det bare bensin motorer som har denne N75 ventilen? eller gjelder det diesel også? Mvh Tdi har også en magnetventil som fungerer på samme måte, men den er utformet litt annerledes og er litt usikker på om den også heter N75. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Februar 5, 2007 Tdi har også en magnetventil som fungerer på samme måte, men den er utformet litt annerledes og er litt usikker på om den også heter N75. Okei. Noen andre som vet? Om det finnes en "H" ventil jeg kan bytte til som vil gi samme effekt som er snakket om her... tidligere og mulig høyere trykk... Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Februar 6, 2007 H er den beste. Veit mange som slit med j ventilen. Hvilke symptomer hadde de som sleit me j ventilen? Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Februar 6, 2007 Hvilke symptomer hadde de som sleit me j ventilen? Geir Dei tåler ikkje trykket, har ein tendens til å ryke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...