Trenger utvendig mål på Golf 2 blinklys

Anbefalte innlegg

Er det noen som hadde giddet å ta seg bryet med å ta utvendige mål på blinlys foran i fangeren på Golf 2? (gamle typen fanger)

 

Event. hvis noen har et gammelt blinklys som kan droppes i posten!? deffekter er ikke noe problem da jeg skal gjøre noen forsøk for å tilpasse dem til en annen bil.

 

 

 

mvh

Thorvald

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som hadde giddet å ta seg bryet med å ta utvendige mål på blinlys foran i fangeren på Golf 2? (gamle typen fanger)

 

Event. hvis noen har et gammelt blinklys som kan droppes i posten!? deffekter er ikke noe problem da jeg skal gjøre noen forsøk for å tilpasse dem til en annen bil.

 

 

 

mvh

Thorvald

 

 

De til den smale fangeren er 3,8 cm x 13,5 cm.

Ihvertfall disse sotet som jeg har liggenes her og støver ned..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har disse helt nye liggenes for salg hvis du går for slike i tilfelle.

 

02102.jpg

 

Det orange i glasset er løst så det trenger man ikke og ha der. bare og sette inn orange pære så blir det etter min mening penere.

 

Men dette er bare glasset i tilfelle. ikke hele lampa.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har disse helt nye liggenes for salg hvis du går for slike i tilfelle.

 

02102.jpg

 

Det orange i glasset er løst så det trenger man ikke og ha der. bare og sette inn orange pære så blir det etter min mening penere.

 

Men dette er bare glasset i tilfelle. ikke hele lampa.

 

Tror jeg må prøve med hele lamper siden de skal inn i fangeren på 200,n min. Ser for meg at det blir litt mye mekk å få det til ellers. Ellers takk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.