#1 Skrevet November 20, 2006 Er det noen som hadde giddet å ta seg bryet med å ta utvendige mål på blinlys foran i fangeren på Golf 2? (gamle typen fanger) Event. hvis noen har et gammelt blinklys som kan droppes i posten!? deffekter er ikke noe problem da jeg skal gjøre noen forsøk for å tilpasse dem til en annen bil. mvh Thorvald 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 21, 2006 Er det noen som hadde giddet å ta seg bryet med å ta utvendige mål på blinlys foran i fangeren på Golf 2? (gamle typen fanger) Event. hvis noen har et gammelt blinklys som kan droppes i posten!? deffekter er ikke noe problem da jeg skal gjøre noen forsøk for å tilpasse dem til en annen bil. mvh Thorvald De til den smale fangeren er 3,8 cm x 13,5 cm. Ihvertfall disse sotet som jeg har liggenes her og støver ned.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 21, 2006 Tuuusen takk! Da passer det ganske bra på min bil. Hva slags blinklyslamper er det som er fine da? Ser NBS har noen. Noen som har prøvd disse? http://193.213.24.227/4daction/WA_Bilder/?Vare=12088&ASP=2162997&Type=VW&Model=Golf&Year=1987&Back=WA_Varegruppe+ASP=2162997+Type=VW+Model=Golf+Year=1987+Varegruppe=0300 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 21, 2006 Jeg har disse helt nye liggenes for salg hvis du går for slike i tilfelle. Det orange i glasset er løst så det trenger man ikke og ha der. bare og sette inn orange pære så blir det etter min mening penere. Men dette er bare glasset i tilfelle. ikke hele lampa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 21, 2006 Jeg har disse helt nye liggenes for salg hvis du går for slike i tilfelle. Det orange i glasset er løst så det trenger man ikke og ha der. bare og sette inn orange pære så blir det etter min mening penere. Men dette er bare glasset i tilfelle. ikke hele lampa. Tror jeg må prøve med hele lamper siden de skal inn i fangeren på 200,n min. Ser for meg at det blir litt mye mekk å få det til ellers. Ellers takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...