#1 Skrevet November 21, 2006 Hei. ser litt etter justerbart senkesett som skal på til våren, å har fått bra tilbud på AK. Er dette et "greit" sett? Noen som har noe å si om kvaliteten på dette? eller om kjøreegenskaper med dette? Bilen blir brukt til vanlig kjøring og noe utsilling. Har aldri vært på bane med, å kommer nok ikke til å bli mer enn én gang for å ha prøvd i framtiden heller. Vil jeg klare meg med dette? (Jeg syns det er bortkastet å bruke 10-15k på understell til en bil jeg stort sett kunn kjører vanlig etter vei med. Men det jeg kjøper bør jo holde å være brukbart fordet lissom... ) Takker for innspill Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 22, 2006 INGEN som har NOEN erfaring med AK? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 22, 2006 Funker greit det settet. Har det på Corradoen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...