#1 Skrevet November 21, 2006 Audi A4 1.8 TQ med BSR Steg 1+ Problemet jeg har er ved aks i 4 og 5 gir fra ca 70-80 kmt og oppover så rykker/lugger bilen på en måte. Kanskje det er ujenvt turbotrykk - jeg vet ikke helt, men den lugger ganske mye vil jeg si, men så snart jeg får opp litt turtall - så tar den skikklig tak og lugger ikke.. om jeg drar bilen ut på 1 2 3 osv så går den som den skal. Ingen lugging og bra aks! Noen som vet hva dette er? litt travelt me lugging/rykking under aks! Håper på litt hjelp her;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 21, 2006 Har samme problem som deg med min egen. Kjennes ut som om den "sperrer" på en måte. Mistenker selv at det rett og slett skyldes plutselig og høyt turbotrykk som motoren ikke klarer å bearbeide. Det butter liksom i mot om du skjønner pga hjula går for tungt rundt. Vanskelig å forklare, men er usikker på om det er så mye å få gjort noe med egentlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 22, 2006 Jepp, det er sant.. jeg føler litt på meg at det er noe som ikke går an å gjøre så mye med. Er ikke verdens største problem, men er litt irriterende - spesielt når jeg skal ta en forbikjøring el. når jeg ligger i 80-90 i 5 gir. Noen andre som har teorier og forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 22, 2006 Hadde samme problem jeg , da viste det seg at coilene ga for lite spenning. Prøvde med nye orginale coiler, da ble det litt bedre, men problemet var der fortsatt. Skiftet deretter til Electromotive Tec3r coiler og problemet forsvant ! (Gjort hos Bjørnstad Bil ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 22, 2006 Aaah..! Det må prøves.. takk for tipset! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...