Hvite baklykter til coupè?

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om det er mulig å få tak i hvite baklykter til coupè? eller som det er mye styr å tilpasse sedan/avant lykter til coupè?

Mvh Linda Solem

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

får ikke hvite meg bekjent nei,kun til sedan/avant.sedan/avant lykter passer ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

får ikke hvite meg bekjent nei,kun til sedan/avant.sedan/avant lykter passer ikke.

Mye styr å tilpasse disse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eksisterer ikke noe sånt til Coupè. De eneste uorginale lyktene som finnes er Treser-lykter, som er orginalt sorte. Disse er svindyre og vanskelig å få tak i. De fra avant\sedan er helt forskjellige både i form og lengde, så det kan jeg aldri tenke meg at passer. Da må du isåfall sveise inn hele bakenden fra en Audi 80\90 Sedan, og det kan jeg ikke se for meg at blir særlig pent..

Coupè-lykten er mye lengre og har en mye mer buet form, 80\90-lykten er jo som ett hjørne..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye fint man kan få til med litt lakk ;) Noe sånnt du kunne tenkt deg?

Fant denne bilen på Blocket.se for en god stund siden.

coupe.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De var råtøffe! :o noe sånt ja! vil gjøre noe med bilen som ikke alle andre har jort:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er og få hvite baklykter til coupe, mener jeg så det på powerzone for ei stung sia....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye fint man kan få til med litt lakk ;) Noe sånnt du kunne tenkt deg?

Fant denne bilen på Blocket.se for en god stund siden.

coupe.jpg

Fint? Etter min mening så så det det helt forferdelig ut.: eek : Hver sin smak da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint? Etter min mening så så det det helt forferdelig ut.: eek : Hver sin smak da...

Santsant... Synest det var tøft! Noen som har hvite baklykter til salgs kansje??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øh. Konklusjonen var vel at det ikke eksisterer. Finnes kun til Sedan. Lyktene på til den på bildet er lakkert i sølv..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.