Anbefalte innlegg

Skal skifte ut de ihjelvalsa skjermene mine og lurer i den forbindelse på om det er noen som kjenner til forhandlere av breddekit til Polo 6N? Har lett høyt og lavt men finner ingenting:( er det evt noen som er eller kjenner til noen som er litt kompetente på valsing?? Vil aller nødigst skifte ut felgene mine:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jadda, Go for it, bare ikke det settet de har på quality autoimport... Å fysjafysjafysja meg så stygt det va på polo!! Å bare tenk deg kor kantete bilen kommer til å se ut bakfra utfra det bildet som ligger på linken... De bakskjermene der er noe av det minst pene jeg har sett!

 

Da var det bedre det de hadde på dietrich!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, joda, skal være enig i at settet fra Dietrich var penere, men hadde sett for meg en litt "cleanere" look enn det. Så det blir nok bredding på meg til slutt, ja..: klø : Synes det blir litt ekstremt med så mye "dill" på en Polo:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette sette så bra ut men er vel bare breding bak eller tar jeg helt feil??

 

Det står det ikke noe om på nettsida. Ikke greier jeg å huske hva som sto i Auto-Tuning i 1996;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.