#1 Skrevet Juni 11, 2004 Fant en masse om Treser Audier... Poster bilder her. Og text i Audi tråden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 11, 2004 De er litt "stygg-pene" synes jeg. De er ikke veldig pene, men de er så typisk 80-tall at de er litt kule likevel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 11, 2004 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 11, 2004 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 11, 2004 Hva med skjermbredding til dere Typ89 gutta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 11, 2004 Herre min hatt.. De stylingdelene er jo sååå stygge at jeg ikke fatter folk vil ha de på bilene sine. Omtrent slik som noen bimmer-fanatikere.. Jo større plast jo bedre liksom.. Men den Treser UrQuattroen.. Er den lik den som er til salgs i Trødelag? Litt spesi interiør da.. Og ikke så værst å se til heller.. egentlig... Spesi felger da.. Noen som hva som ble gjort med motoren får å få frem 280hk? Det er jo K-jet på disse også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 11, 2004 Opprinnelig postet av Jan Henrik Nygård Hva med skjermbredding til dere Typ89 gutta? Her er det noen som har hatt en dårlig dag på jobben... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 11, 2004 Treser Hunter, som 90en kalles, ble laget som en "ørken-bil" for noen styrtrike, smakløse sjeiker. Det ble også laget en på Type 81. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 11, 2004 Opprinnelig postet av Knut Arne Oppigård Herre min hatt.. De stylingdelene er jo sååå stygge at jeg ikke fatter folk vil ha de på bilene sine. Omtrent slik som noen bimmer-fanatikere.. Jo større plast jo bedre liksom.. Men den Treser UrQuattroen.. Er den lik den som er til salgs i Trødelag? Litt spesi interiør da.. Og ikke så værst å se til heller.. egentlig... Spesi felger da.. Noen som hva som ble gjort med motoren får å få frem 280hk? Det er jo K-jet på disse også.. Dersom noen er interessert i slike Treser-felger med dekk har jeg et sett liggende i garasjen som er så godt som ubrukt (kun brukt til fotoopptak til en utstyrkatalog for Møller på 80-tallet... Boltsirkelen er 4/100 og dimensjonen er 8" x 390mm (15,35") Dekkene er Michelin TRX 220/45 VR 390. Svært spesielle hjul som var sinnsykt rått i 1987. Noe for retro-fanatikeren...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 11, 2004 Hvis man kan få tak i dekk, ja. Michelin, som var den eneste som laget 390-dekk, sluttet å lage dem for flere år siden, og lagerne er begynt å gå tomme. Etter hva jeg har hørt i hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 11, 2004 Opprinnelig postet av Per Lindgren Hvis man kan få tak i dekk, ja. Michelin, som var den eneste som laget 390-dekk, sluttet å lage dem for flere år siden, og lagerne er begynt å gå tomme. Etter hva jeg har hørt i hvertfall. Tror kanskje Avon skaffer noen dimensjoner, men ellers er det nok tynt med disse dimensjonene ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 11, 2004 Treser Hunter VS Golf Country? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 11, 2004 Opprinnelig postet av Jan Henrik Nygård Hva med skjermbredding til dere Typ89 gutta? uffda, ikke akkurat skjønnhetskonkurranse med disse bilene og typ 89en har jo kneskål knuse-bøyle...mjooooda, bærre lækkert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 11, 2004 Opprinnelig postet av Jan Henrik Nygård Hva med skjermbredding til dere Typ89 gutta? Jøss, rekkverkstyling....LOL: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 11, 2004 med fare for at små 15 åringer begynner å grinde på bilen din som ser ut som en komplett skatepark ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 11, 2004 Opprinnelig postet av Jan Henrik Nygård Hva med skjermbredding til dere Typ89 gutta? Ser ikke akkurat ut som en Audi lenger... Får jo en bil folk snur seg etter da men... *kremt* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 11, 2004 tror min første mod fra std bil på denne hadde vært å¨lakkere håndtakene gitt, ikke kjøpe opp halve produksjonen fra Norsk Stål... :rolleyes: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 11, 2004 For å si noe fint om disse bilene da... mørke baklykter og bakplate er faktisk litt pent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 12, 2004 hehe.. de der folka har litt forskjellig på samvittigheten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 12, 2004 Treser kan å lage stygge biler........... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 13, 2004 Så Hans Karlsen, slik skal du IKKE style Autobahn-sleden din!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...