Anbefalte innlegg

Jeg har søkt og lest rundt på forumet her endel (topp forum med masse gode råd og erfaringer!) og fått med meg at låskasser er et problem på Golf IV. Jeg har/hadde selv dette problemet på førerdøra med at sentrallås/alarm ikke fungerte ved bruk av nøkkel, og at kupé/innstegslys ikke fungerte når førerdøra ble åpnet.

I dag på vei hjem fra jobb spilte jeg ... uh.. mye høyere musikk enn jeg pleier å gjøre. Når jeg skulle gå ut av bilen la jeg merke til at kupé/innstegslys i døra virket igjen! Testet selvsagt å bruke nøkkelen i låsen, og jammen virket sentrallås/alarm ved bruk av nøkkel også...!

Noen idéer om hva som kan ha skjedd her? Er jeg bare midlertidig heldig? Eller bør jeg rett og slett spille høy musikk oftere?

:rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har søkt og lest rundt på forumet her endel (topp forum med masse gode råd og erfaringer!) og fått med meg at låskasser er et problem på Golf IV. Jeg har/hadde selv dette problemet på førerdøra med at sentrallås/alarm ikke fungerte ved bruk av nøkkel, og at kupé/innstegslys ikke fungerte når førerdøra ble åpnet.

I dag på vei hjem fra jobb spilte jeg ... uh.. mye høyere musikk enn jeg pleier å gjøre. Når jeg skulle gå ut av bilen la jeg merke til at kupé/innstegslys i døra virket igjen! Testet selvsagt å bruke nøkkelen i låsen, og jammen virket sentrallås/alarm ved bruk av nøkkel også...!

Noen idéer om hva som kan ha skjedd her? Er jeg bare midlertidig heldig? Eller bør jeg rett og slett spille høy musikk oftere?

:rolleye:

lurer på om det er samme problem på disse som på passat`n fra samme årstall.. Der er det loddepunkter som sprekker opp og da blir det dårlig kontakt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lurer på om det er samme problem på disse som på passat`n fra samme årstall.. Der er det loddepunkter som sprekker opp og da blir det dårlig kontakt.

Tipper du er inne på noe her ja. Spill høy musikk eller kjør en tur på Norges flotte veier vi betaler NOK avgift for. Det gjør vel omtrent samme nytten :)

Spørs nok om du bare er heldig ei lita stund. Tipper den vil streike like brått som den begynte å virke igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er en HELT vanlig feil det der.. men du BØR sjekke det opp fortere enn fort.. det som nemlig skjer neste gang er at microbryterne i dørlåsen din henger.. og du kommer ut til en bil med 4 åpne vinduer og en åpen takluke om du har d... (komfort funksjon som funker som at du holder nøkkelen mot "åpne" i låsen og alle vinduene går ned...)

Søk litt på navnet mitt her inne, har lagt inn noen linker her tidligere om hvordan du tar av dørsidene og åpner dørlåsene med microbrytere... (skal finne den senere selv, men har ikke tid nå..)

Er ganske greit å lodde opp igjen dette selv.. men endel jobb og plukke ned...

lykke til

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.