Anbefalte innlegg

hvor får jeg tak i vacn stickers?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du tenker på de vanlige klubbmerkene, så får du disse av din lokallagsleder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er på ingen måte slik at alle lokallagsledere har dette...

 

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Odd Arne Johnsen, OA dekor fikser dette.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer også på dette... og skiltplater :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

treng sånne eg og då eg har kjørt i nesten et år med ny bil uten merker på.. å det er vel litt forgale.. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er på ingen måte slik at alle lokallagsledere har dette...

 

Jan Brede

Ved å henvende deg til Kjetil Bjørntvedt, så får du merker til lokallaget ditt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ved å henvende deg til Kjetil Bjørntvedt, så får du merker til lokallaget ditt.

 

Og når en ikke tilhører noe lokallag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

går det ikke ann å ha en ordning om at dette blir sendt ut til de som bestiller det og vi betaler selv porto?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

henger meg også på dette,har snakka med kjetil om dette for lenge siden om å tilsendt noen merker,men det skjer altså ingen ting,har kjørt nå i nesten 3mnd i en ny audi UTEN merker,dette skal jo ikke gå an.dette er sløvt.: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

går det ikke ann å ha en ordning om at dette blir sendt ut til de som bestiller det og vi betaler selv porto?

Denne stemmer jeg absolutt for!: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og når en ikke tilhører noe lokallag?

Ingen "tilhørighet" som gjelder annet enn geografisk og praktisk

plassering, bare finn nærmeste matriellansvarlig og møt opp!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager hvis noen tar dette ille opp. Men synes det er mye klaging på at folk ikke får tak i klubb merker og liknende. Synes dere bør tenke dere litt om før dere klager. Hvis det er så utrolig viktig så går det ann å sende en mail til styret for eksempel, eller søke på forumet. Er folk med i klubben for å kunne kjøre med skiltplater og ha klubbmerker på bilene... Virker jo som verden raser sammen når man ikke får klubb merke. Skjønner ikke det jeg... Men kanskje det er jeg som er sær og spesiell :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager hvis noen tar dette ille opp. Men synes det er mye klaging på at folk ikke får tak i klubb merker og liknende. Synes dere bør tenke dere litt om før dere klager. Hvis det er så utrolig viktig så går det ann å sende en mail til styret for eksempel, eller søke på forumet. Er folk med i klubben for å kunne kjøre med skiltplater og ha klubbmerker på bilene... Virker jo som verden raser sammen når man ikke får klubb merke. Skjønner ikke det jeg... Men kanskje det er jeg som er sær og spesiell :)

 

Det er du som er Sær og Spessiel!: klø :

Det må vel gå an å forvente å få noe man faktisk har betalt for.

Mail til styret er utprøvd, uten resultat. Er ikke verdens undergang å ikke ha merker på bilen, men det er greit å ha når en først er medlem av klubben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ole C W, nei, du er ikke sær, jeg forstår heller ikke det dem klager på, hvor vanskelig er det å fatt på disse da? Det er jo bare å hive den feite kvisete ræva si opp fra sofan og møte opp på lokaltreffet, om man ikke får det der og da så er det i allefall satt igang kværna til at man får dem. Noe må man jo ofre for at man skal få noe, og Hotell cæsar går vel i reprise?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare stikke ned på den lokal kopieringsjappa det vel? kan du få laget opp åssen stickers du vil, null stress;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal være enig i at det høres litt drastisk ut at det "ikke går an å kjøre uten stickers". Men personlig vil jeg få si at dette er en klubb jeg er stolt av å være medlem i, og vil gjerne vise det! Dette med å "bare" møte opp på lokallagstreff kan kanskje være enkelt for folk med alt for mye fritid, eller kort vei til møtene, men for meg som bor over 20 mil unna er det faktisk ikke så enkelt...:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott at man er stolt av å være medlem av klubben. Men er lit lei denne klagingen/masingen i så mange forskjellige tråder om klubb effekter.

Vet også at det er mye avstander i norge, men det er ikke værre enn å sende en pm eller ringe sin lokallagsleder. Evt møt opp på treff, så får man det der.

Til dere som føler at dere har betalt for klubbmerkene, så vil jeg vel heller si at det er nok andre ting enn merker de 350 kr i kontigent går til... De merkene er nok heller en liten reklame for klubben. Med andre ord så synes jeg ikke klagingen (som jeg opplever det) er berettiget. Ikke ta dette som noe person angrep, dette er nemlig ikke den første tråden der folk vil ha klubbmerker

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ikke i web-shop'en?

 

 

har vi webshop? isåfall link? : klø :

 

mvh

 

sindre sandberg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har vi webshop? isåfall link? : klø :

 

mvh

 

sindre sandberg

HELT øverst på siden står det "shop"! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.