#1 Skrevet November 21, 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=-5107653974746566254 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 21, 2006 Må jo være mange folk som daua der da?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 21, 2006 Tullinger altså! Synd de kan drive som de vill disse "lakengubbene"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 21, 2006 uff... fikk nesten litt vondt inni meg av å se det klippet der.. etpar av de der som MÅ ha vært døds ulykker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 21, 2006 uff... fikk nesten litt vondt inni meg av å se det klippet der.. etpar av de der som MÅ ha vært døds ulykker.. Helt sykt, og ja han ene som ble truffet når han begynnte å legge ut bilen, må ha vært dø.......sykt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 21, 2006 Helt sykt, og ja han ene som ble truffet når han begynnte å legge ut bilen, må ha vært dø.......sykt. fyren ble jo spredd for alle vinder.. får seriøst vondt inni meg av sånt.. er jo galskap! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 21, 2006 Den dere GM'en midt inni der a? Hvem kjører motsatt vei når gutta driver med drifting. Synes jeg ser en idiot som plutselig kommer motsat vei rundt rudskogen eller våler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 22, 2006 Den dere GM'en midt inni der a? Hvem kjører motsatt vei når gutta driver med drifting. Synes jeg ser en idiot som plutselig kommer motsat vei rundt rudskogen eller våler. Det er da vanlige traffikerte veier de drifter på da så motgående trafikk må vel regnes med.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 22, 2006 Kan ikke kalles drifting det der. Ukontrolert sladding er det! Idiot kjøring er det uansett hva det kalles... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 22, 2006 Herregud den kræsjen 2,49 ut i klippet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 22, 2006 oi... han fikk en bra smell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 22, 2006 Syntes litt synd på den stakkars 7 serien som blir most på begynnelsen jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 22, 2006 De gutta der er ikke helt støe ass... Lurer på hva man skriver på en sånn skademelding jeg... "Jeg kjørte forsiktig bortover hovedgaten i 150 km/t da jeg tilfeldigvis kom nær håndbrekket" Burde kanskje ikke fleipe med det, for ja, det som ut som om det var et par som strøyk med der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 22, 2006 Fytte grisen. Dette kalles drifting med livet som innsats.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 22, 2006 Sykt... !! De tenker lite når de legger ut bilen slik, når de ser biler kommer imot. Og ikke minst, tilskuerene. Må jo være gale alle mann!! Håper, han som ble truffet, at han ikke overlevde. For han sin del.... Idioti... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 22, 2006 Alvorlige glatte veier nedi araberlanda Må da være sanden som gjør det så glatt! Har man ikke snø, så bruker man sand Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 22, 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=7059941107499998028 går bra noen ganger og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 22, 2006 Sykkel-burning er rått da:D Sangen heter Gregorian - Moment of Peace 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 22, 2006 så jo en av dem sto veikanten der,spruta jo kroppsdeler av han,og han fortsatte flyveturen 50meter bortover der. etter å ha blitt truffet i den farta der! de er helt skrudde.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 23, 2006 Drifting er greit det, men det fins jo litt mer forsvarlige plasser enn der det er mest trafikk å folk!! Blir litt frustrert når jeg ser sånn.. Men men, gla det ikke er fult så vilt her i norge, holder oss til breisladden vi: smil : Klart det blir vel litt lek utenom å Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 23, 2006 Men det jeg lurer på er om de kjører fremhjulsdrift ?(Ikke bmwen) Ser jo ut som de har flat pedal for så enten å brekke den ut eller bremse litt medd god sving slik at ræva kommer ut. Har prøvd dette (i mye lavere fart (40-50 kmt)på meget stor plass helt uten tilskuere) med fremhjulsdrift og å brekke den ut. Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 23, 2006 Kan ikke si at jeg synes synd på disse en eneste plass. Bare en gjeng med idioter og idiot kjøring. Litt forskjell mellom arabisk drifting og japansk drifting (der er det nesten raskere å gå- her er det bare om å gjøre å få sleng på bilen i 100+) Har vært på ferie nede i de landene, kjenner igjen kjøre kulturen, så det er ikke rart det går galt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 1, 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=-9118143784820263416 http://video.google.com/videoplay?docid=-327356660136277221 noen som har litt kontroll også da.. hehe:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...