#1 Skrevet November 21, 2006 Da blir det endelig vintertreff! LØRDAG 24. FEBRUAR KL: 12-17! VEL MØTT! Vi trenger frivillige! Har du noen tips eller ønsker er det bare å rope ut! Se Link til Hovedtråden i "Treff" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 3, 2007 hvor?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 4, 2007 Naf banen i Tromsø ved flyplassen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 13, 2007 Slenger ut plakaten her og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 17, 2007 Prøve å finne en eller anna vag produkt æ kan bruke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 24, 2007 Fuck.. greide selvfølgelig å forsove meg maksimalt! tror jeg har satt ny rekord i å snu døgnet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 24, 2007 Da var det hele el finito, var godt med folk. Alt gikk smertefritt bortsett fra kjøringen, var noen kraftige meteor krater enkelte plasser: bh : Alt i alt, kjempe bra treff! Skal få redigert bildene. Over 300 og velge av:) så, ha litt tid;) Her er noen smakebiter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 24, 2007 Var det snakk om noe fest ellerno senere i kveld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 24, 2007 Jeg hadde det i alle fall veldig morsomt. Håper kvelden videre blir like bra Her er en serie av crazy vegard hansen.. Alle mine ligger her: http://www.sinnsyk.no/vacn/vintertreff/ Spent på artikkel i avisa på mandag.. Trur han journalisten fikk seg sitt livs tur rundt banen der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 24, 2007 Driv kl 20:00 !! 3.etg inngang på baksida. Var det snakk om noe fest ellerno senere i kveld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 24, 2007 3.etg på Driv klokka 8! EDIT: Fakk!.... for sein! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 24, 2007 ja kl 20 på driv, i 3. etg ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 24, 2007 hahahaha fikk du det med deg didrik ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 24, 2007 Hæ? Hvor sa dere? flotte saker.. I'm in ! Er det kun for medlemmer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 24, 2007 ja medlemmer damer og kompiser, sier dem... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 24, 2007 var kos idag ja bare litt irriterende at eksosen skulle trøble akkurat idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 25, 2007 huff for et gjeng når dere blir beruset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 25, 2007 orka ikke mer jeg, martin dro på strøket å der orker jeg ikke å sette min fot innenfor kanskje viss jeg var dritings nok ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 25, 2007 Heisann alle sammen og takk for en meget fin lørdag! Opplevelsen på NAF banen og festen etterpå var jo bare konge!. Må si jeg ble kraftig inponert over deltagelsen på banen, det var jo masse folk der hehe. Men en litt mere skuffende oppmøte på festen men for all del vi hadde det dritgøy. Noen som vet nøyaktig hvor mange vi ble på treffet? Og så må jeg få gratulere til alle vinnere:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 25, 2007 Noen som vet nøyaktig hvor mange vi ble på treffet? 30 betalende til banekjøringen, 28 medlemmer og 2 ikke-medlemmer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 25, 2007 Fy fan d va gøy på lørdag.. bra med folk, å mye bra kjøring, å bra fest.. tror d va en del som va dorlig i dag..?? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 25, 2007 Små uggen kan du trygt si... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 25, 2007 Synd man ikke fikk blitt med på festen da, men sparte meg for ei skikkelig bakfylla da;) ;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 25, 2007 hehe.. renge me d..=)=) hehe=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Februar 25, 2007 kongefest Var en smule bakfull i dag ja:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...