#26 Skrevet Februar 26, 2007 Da har vi(jørgen hagerup) fått en side i Nordlys Kjøp nordlys i dag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 26, 2007 Hehe! Synd dem tok bilde fra min dårligste side: smil : Ble bra det der! Noen som har sett Tromsø?? hadde ikke "balls" til å si hvor mange hester jeg hadde:) Regner med biltilsynet leser avisa:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 26, 2007 Genialt:) var jo bra reklame for klubben det der! 326 hester jørgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 26, 2007 Ingen ting i Tromsø. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 26, 2007 hehe. skal kjøpe nordlys nu..=)=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 26, 2007 ingen som har tatt bilder ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Februar 26, 2007 http://www.sinnsyk.no/vacn/vintertreff/ hær e bilda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Februar 26, 2007 joa har sett dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Februar 26, 2007 Gratulerer med gjenomført treff gutter (jenter??)!! Ble det vellykket? Har dere resultatlisten? Bra Nordlys har fått dere med, det er som Martin sier god reklame! Ser ut som det var bra, utfra Roar sine bilder... En fanger ville av og en Audi fikk dragning til en snøskavl Dumt man ikke kunne komme:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Februar 26, 2007 En fanger ville av og en Audi fikk dragning til en snøskavl Skjønner ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Februar 26, 2007 Gratulerer med gjenomført treff gutter (jenter??)!! Ble det vellykket? Har dere resultatlisten? Bra Nordlys har fått dere med, det er som Martin sier god reklame! Ser ut som det var bra, utfra Roar sine bilder... En fanger ville av og en Audi fikk dragning til en snøskavl Dumt man ikke kunne komme:( I mine øyne var det veldig vellykket, men jeg var ikke på after-driven på Driv etterpå da... Men etter hva jeg skjønner så var det også bra:full: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Februar 27, 2007 Kjempe treff på lørdag ja!! nyblivende medlem også etter det treffet synd banen var litt hollate å at svingen var litt for glatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Februar 27, 2007 Da har vi(jørgen hagerup) fått en side i Nordlys Kjøp nordlys i dag! Der har vi jo dieseldyret mitt i ene lille bildet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mars 21, 2007 Hei.. Vet ikke om dette blir rett plass å legge tråden, menmen. I går var jeg på glattkjøringskurs for lastebil på Aspelund, utenfor Finnsnes (Nord-Norsk Trafikksenter AS) Dette må da være plassen å legge vintertreffet neste gang? Stor bane med mye plass for frisk satsing. Kjørte ikkje oppover i egen bil, men hadde jeg gjort det, så hadde jeg garantert spurt om å få "teste" banen Jeg var på vintertreffet på NAF banen i tromsø og synes det var et flott arrangement, men synes banen var i minste laget og noe "hållat". Nå har selvfølgelig pris noe å si med tanke på hvor man legger treffet. Anlegget på Aspelund tar 5000kr for en dags leie, inkl. personell. Kanskje man klarer å få prisen ned noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mars 21, 2007 Yepp, det blir Aspelund ca samme tid neste år! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mars 21, 2007 Nydeli 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mars 22, 2007 kjempe bra! selv kjørt der med vogntog. å banen er jo en del større! men husker ikke svingen der! minnes det var en høyre sving i nedoverbakke ? mulighet for å ta den oppover? å var det flere svinger vi kan kjøre sidelengs gjennom ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mars 22, 2007 Nok av svinger en kan ta sidelengs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mars 23, 2007 kjempe bra! selv kjørt der med vogntog. å banen er jo en del større!men husker ikke svingen der! minnes det var en høyre sving i nedoverbakke ? mulighet for å ta den oppover? å var det flere svinger vi kan kjøre sidelengs gjennom ? Va snakk om snu banen ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...