#1 Skrevet November 22, 2006 Jeg har fått rotet bort instruksjonsheftet til min nyervervede 1986 mod Audi 80 (b2). Noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i et nytt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 24, 2006 Ingen som har det liggende eller vet hvor det kan skaffes?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 26, 2006 Hos Vw/Audi Forhandler? Prøvd der? vet ikke om de har men,mulig de kan ha noe slikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 26, 2006 Ringte Møller Gjøvik på fredag, de visste ikke hvor det kunne skaffes, hadde heller ikke mulighet til å skaffe til en 93-mod, hadde nettopp hatt spørsmål om det, så da får vi håpe noen sitter på det og leser dette etterhvert!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 3, 2006 Noe sier meg at det kan skaffes hos nesten enhver bilopphugger, da gamle Audi 80'er er ganske vanlig å se der, og ihvertfall en del av dem burde ha instruksjonsboka i behold i bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...