Mjøsa: (Er det liv i lokallaget?)

Anbefalte innlegg

nå er det noe liv i lokallaget i det siste. har hatt sykt mye og gjøre i det siste så jeg har ikke fått fulgt noe med i det siste.

 

er det noen som møter opp på lokalags treffa på rudshøgda??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel ikke mye liv :)

 

 

jeg er aldri på rudshøgda iallefall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har "bank i bordet" ikke vært på rudshøgda på lokallagstreff enda heller, det er for dårlig.. :fy:

 

Ellers virker det som det også er stille på mjøsa forum delen fortiden...

Selv så er jeg heller ikke så aktiv lenger...

 

Sikler litt på ny bil, men klarer ALDRI å bestemme meg for hva jeg vil ha...

 

S4(b5) sedan, S6[C4] 2.2T Sedan/Avant, S2 Coupe, RS2 eller type85/urquattro !

 

: dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjer vel ikke mye, vinterdvale i garasjen.

 

Selv så kjenner jeg suget etter quattro blir sterkere for hver dag som går.

Har ringt på et par, men de blir jo solgt fort som f.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S4(b5) sedan, S6[C4] 2.2T Sedan/Avant, S2 Coupe, RS2 eller type85/urquattro !

 

: dum :

S4 (B5) sedan eller RS2.. :D

 

Er det ikke noe isbane/vann det er mulig å samles på for litt morrokjøring i området..? Hadde vært kjekt å hatt noe sosialt på vintern også, selv jeg ikke har noe bil å leke med i snøen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S4 (B5) sedan eller RS2.. :D

 

Er det ikke noe isbane/vann det er mulig å samles på for litt morrokjøring i området..? Hadde vært kjekt å hatt noe sosialt på vintern også, selv jeg ikke har noe bil å leke med i snøen..

 

Ja, valget står egentlig mellom dem to...

Abre med S4 (B5) er at det er dårlig med 5'er turbo i den, noe jeg egentlig har bestemt meg for å ha...Så spørs da om jeg lander på en S2 eller RS2 etterhvert : klø :

 

JA jeg stiller værtfall opp på isbanekjøring gledelig med "kvattro'n", dette er et tilltak jeg synes skal gjennomføres !

 

Even: Nå synes jeg du har siklet lenge på quattro, løp og kjøp !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg ikke husker helt feil så prøvde Tor Olav å få til et isbane-treff i fjor uten den helt store oppslutningen for dette.

Er jo flere sjøer ikke langt fra dere der det er åpent for alle hver helg, hvis ikke været tilsier noe annet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, valget står egentlig mellom dem to...

Abre med S4 (B5) er at det er dårlig med 5'er turbo i den, noe jeg egentlig har bestemt meg for å ha...Så spørs da om jeg lander på en S2 eller RS2 etterhvert : klø :

 

JA jeg stiller værtfall opp på isbanekjøring gledelig med "kvattro'n", dette er et tilltak jeg synes skal gjennomføres !

 

Even: Nå synes jeg du har siklet lenge på quattro, løp og kjøp !

 

 

Har hatt lyst på quattro helt siden første gang jeg satte en i brøytekanten....

Regner med du har sett denne:

 

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8845142&sid=10a3Oxzacw207259&pos=1&tot=2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt lyst på quattro helt siden første gang jeg satte en i brøytekanten....

Regner med du har sett denne:

 

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8845142&sid=10a3Oxzacw207259&pos=1&tot=2

 

Hehe, ja da er det jo ikke noe å tenke på da... Selg passaten og kjøp deg noe som drar i alle hjørner : rolleyes

 

Har sett på den, men planen er å kjøpe ny bil på nyåret, så får håpe den står der fortsatt eller at det kommer et annet bra eksemplar ut for salg.. !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

uansett hvis du drar og ser på qvattro bil med turbo, så skjekk foringen på disse, beggynt og få litt erfaringer på dette området he he

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.