#1 Skrevet Juni 11, 2004 ...på en 1994 Audi 100 2.8Q Avant. Er det dyrt og mye jobb? Har funnet en grei bil, men den mangler klima... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 11, 2004 Opprinnelig postet av Petter Sanni Jacobsen Er det dyrt og mye jobb? Ja og ja er det korte svaret. Det lengre svaret kan noen andre komme med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 11, 2004 Å ettermontere et manuelt AC-anlegg hvor man skrur AC'en av og på med en knapp er overkommelig, men ikke billig. Det finnes sett for dette fra f.eks. Diavia (store i Tyskland på sånt). Å ettermontere klima av den typen som ble levert originalt er en jobb som jeg vil klassifisere som "ikke gjennomførbart", det er sensorer, ledninger og greier omtrent overalt og ikke noe å begynne på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 11, 2004 Jeg snakket med Albjerk angående AC til coupe hvis jeg kjøpte en uten, og de sa minst 20000,- og det var bare for delene..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...