#1 Skrevet November 22, 2006 Liit Rådføring... skal bytte baklykter på bilen. Hva synes folket: Dette er bilen: her er alternativene: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 22, 2006 Definitivt de øverste. Synd det ikke er slikt utvalg til sedan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 22, 2006 Helt klart de helsvarte! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 22, 2006 Helsvarte uten tvil! Pen bil forresten;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 22, 2006 Absolutt det første alternativet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 22, 2006 Takker og bukker.. Tror nok vi faller på de helsvarte ja... Etter at min samboer oppdaget FMLL-klubben så falt ihvertfall alt.3 bort med en gang: vinke : Tror ikke hun vil hetses noe særlig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 22, 2006 Et annet alternativ kan jo være å montere baklamper fra faceliften. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 22, 2006 Et annet alternativ kan jo være å montere baklamper fra faceliften. nja....skeptisk.... tror heller det blir de mørke da gitt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 22, 2006 Gå for de mørke! Selv skal jeg gå for helrøde på Golfen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 22, 2006 Syntes de helsvarte er penest. Har selv disse på passat`n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 22, 2006 De helsvarte står til felgene, mens de hvite står til frontlyktene... Blir en vurderingssak, men lurer på om jeg hadde gått for de hvite. Blir en cleanere effekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 22, 2006 Helt klart de øverste! Men siden du har vurdert de nederste, så kan jeg jo legge til dette alternativet også. Det er jo snart jul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 23, 2006 Ville gått for de svarte. Her kan du se åssen de ble på Passaten jeg hadde. http://www.vwaudi-club.no/forum/showthread.php?t=34930 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 23, 2006 Kjører du med disse kan det jo hende du får tilbud fra lucasfilm om rollen som R2D2 i neste star wars film 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 23, 2006 De siste kunne kanskje blitt litt kulere om man lakkerte de med sort lyktespray. er jo kult at det er LED. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 23, 2006 øverste helt klart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 24, 2006 Skjønner jo nå at jeg må ta de svarte ja.... sukk... men de var absolutt fine de å, når jeg skal ha bilen i to lakkfarger. svart og den som allerede er der, og med styling osv osv så blir det vel fint på bilen min!!! For den er MIN ikke Stian sin Skal legge ut bilder når vi skal starte og pynte den;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 24, 2006 jeg har hvite, syns det erpent det og på en lys bil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 24, 2006 Vet ikke hva det er, men jeg liker ikke slike "sota" lykter. Ser så jalla ut, for meg ja. Og de hvite også. Beklager, men min mening Disse har jeg bestilt: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 24, 2006 Hel svart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 24, 2006 Vet ikke hva det er, men jeg liker ikke slike "sota" lykter. Ser så jalla ut, for meg ja. Og de hvite også. Beklager, men min meningDisse har jeg bestilt: Er godt vi har forskjellig smak alle sammen.. for de "LED" lyktene ser skikkelig jalla ut for meg.. hehe De svarte ser mer 'originale' ut enn de andre lyktene. Og hvite lykter kan bare passe på hvite biler, synes jeg - og den Passaten så slett ikke så verst ut med hvite. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 25, 2006 Hehe... Ja, det er vel smak og behag der ja. Men da har jeg heller ville kjøpt facelift-lyktene enn de svarte. Eller disse: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 25, 2006 Eg liker best det som ser meir "originalt" ut som dei svarte og dei kvite. Men dei finaste er facelift meiner eg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 25, 2006 Helt klart de helt svarte, men som noen andre har sagt, faceliftlyktene er tøffe på den gamle passaten. ser tøffere ut enn på faceliftmodellen. jeg har sett noen i det siste som har det, og det ser tøft ut... men med tanke på felga, går for de svarte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...