#1 Skrevet Juni 11, 2004 er dette en drøm eller? link 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 11, 2004 håhå artig tipper på en dyr turbo og litt "attåt" på caddyn ja.. m3'en åkte jo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 11, 2004 Når jeg trykker på linken så åpner Windows media player seg og jeg hører lyden men får ikke opp bildet. Ser en slags grafikk med navn Nordlys. Er det noe instilling i WMP ??? Trenger hjelp!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 11, 2004 trenger sikkert en codec... noen kan sikkert hjelpe...(ikke jeg:( ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 11, 2004 Opprinnelig postet av Petter Håvelsen Når jeg trykker på linken så åpner Windows media player seg og jeg hører lyden men får ikke opp bildet. Ser en slags grafikk med navn Nordlys. Er det noe instilling i WMP ??? Trenger hjelp!!!! Media player'en min måtte ikke laste ned noen codecs på denne. Men er det lenge siden du har tatt en Windows Update?(Start->All programs/Programmer->Windows Update). Da kan det hende at det finnes en nyere versjon enn den du har. Jeg har nyeste versjon og siden det funket så kan det jo være det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 11, 2004 Kule gubben, med armen lent ut av vinduet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 12, 2004 Bare ein ting å sei om Caddyen, KULT... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 12, 2004 HA HA HA HA!!!! BigMoneyWasted!!!!!!!! Tok an? Sjefs Caddy da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 12, 2004 Kult. Det er vel det man kaller M3 killer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 13, 2004 Hmmm, mener fast bestemt på at m3 ikke er levert med 3,5 men men kan jo være ombygget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 13, 2004 Enten satt i 3.5 fra M5 eller en stroket 3.2.. Caddyen er det ihvertfall turbo på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 14, 2004 Den var grom!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 17, 2004 Den var fiinnnnnnnnnnnn den caddyen da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...