Vestfold: Solfilm Tønsberg/Sandefjord

Anbefalte innlegg

Noen som har noen bra firmaer å anbefale når det gjelder solfilm? Kanskje noen som kjenner noen som jobber med det?

Tenker da på i Tønsberg eller Sandefjord....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brix Bilpleie i sandefjord gjør dette.

Reklame service Sandefjord

Blomquist i larvik. Hørt masssse possitivt her fra. Braa resultater. i pris ligger de vel likt alle sammen. Hørte ang pris på min A4 B5 avant 5500,- for alle rutene uten frontrute så klart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også tenkt å gjøre dette. Vi skal ikke gå til et firma og kanskje få til en liten rabatt om vi er flere? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjør reklame service ved Krokmoa skole dette?

 

Mulig jeg kan skaffe rabatt der... Tror jeg kjenner eieren...

 

Kan sjekke hvis det stemmer at de legger film...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kammerat av meg,også en på forumet her hadde hørt med de, Og de kunne gjøre det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men da bør vi vel kunne få til en gruppebestilling. Kanskje Thomas hadde giddi å spurt siden han kjenner de? :) Så får vi sikkert til en hyggelig pris

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thomas? Hadde du giddi å sjekket pris med personen du kjente? Ser jo ut til at vi er noen stykker som skal ha..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært fint med en grupperabatt, burde vel la seg gjøre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekk eventuelt 2 alternativer, ferdig demontert det meste som står i veien eller bil i normal tilstand, mye av timene går til demontering for å komme til, spesielt bakruta..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.