#1 Skrevet November 22, 2006 Noen som har noen bra firmaer å anbefale når det gjelder solfilm? Kanskje noen som kjenner noen som jobber med det? Tenker da på i Tønsberg eller Sandefjord.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 14, 2006 Brix Bilpleie i sandefjord gjør dette. Reklame service Sandefjord Blomquist i larvik. Hørt masssse possitivt her fra. Braa resultater. i pris ligger de vel likt alle sammen. Hørte ang pris på min A4 B5 avant 5500,- for alle rutene uten frontrute så klart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 14, 2006 Jeg har også tenkt å gjøre dette. Vi skal ikke gå til et firma og kanskje få til en liten rabatt om vi er flere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 15, 2006 Gjør reklame service ved Krokmoa skole dette? Mulig jeg kan skaffe rabatt der... Tror jeg kjenner eieren... Kan sjekke hvis det stemmer at de legger film... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 16, 2006 En kammerat av meg,også en på forumet her hadde hørt med de, Og de kunne gjøre det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 16, 2006 Men da bør vi vel kunne få til en gruppebestilling. Kanskje Thomas hadde giddi å spurt siden han kjenner de? Så får vi sikkert til en hyggelig pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 18, 2006 Thomas? Hadde du giddi å sjekket pris med personen du kjente? Ser jo ut til at vi er noen stykker som skal ha.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 18, 2006 Hadde vært fint med en grupperabatt, burde vel la seg gjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 18, 2006 sjekk eventuelt 2 alternativer, ferdig demontert det meste som står i veien eller bil i normal tilstand, mye av timene går til demontering for å komme til, spesielt bakruta.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...