#1 Skrevet November 22, 2006 Har funnet en grill jeg vil ha! og plages med å finne noen plasser der di selger denne.. noen som vet? Blir kjempegla hvis noen finner ut hvor jeg kan skaffe denne.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 22, 2006 Vet om en som skulle selge en brukt en som var rød om det er noe interesant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 22, 2006 Har funnet en grill jeg vil ha!og plages med å finne noen plasser der di selger denne.. noen som vet? Blir kjempegla hvis noen finner ut hvor jeg kan skaffe denne.. Mulig jeg får tak i slik grill hvis int. Må sende en forespørsel først i tilfelle. ser ikke mye ulik ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 22, 2006 ja er int,,, avventer svar:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 23, 2006 ja er int,,,avventer svar:D Skaffer denne ny for 450,- + frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 23, 2006 Skaffer denne ny for 450,- + frakt Hei! Du skaffer vel tilfeldigvis ikke denne typen også a?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 23, 2006 Den øverste grillen er vel såkalt Projektzwo grill. Etter hva jeg har skjønt produseres ikke dette mer, gjorde i allefall ikke det til Bora... Har uansett sett noen på ebay. Chr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 23, 2006 Hei! Du skaffer vel tilfeldigvis ikke denne typen også a?? Slik du tenker på: Denne skaffer jeg regner jeg med. står ihvertfall i listen. men jeg må selvfølgelig høre først. Men regner med at det går bra. Denne havner nok på rundt 500,- tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 23, 2006 Slik du tenker på: Denne skaffer jeg regner jeg med. står ihvertfall i listen. men jeg må selvfølgelig høre først. Men regner med at det går bra. Denne havner nok på rundt 500,- tenker jeg. Får du kamei sportsgrillen over her for 500,- så er det BILLIG.. koster som regel fra 7-800 og oppover den der... selv på ebay 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 24, 2006 Slik du tenker på: Denne skaffer jeg regner jeg med. står ihvertfall i listen. men jeg må selvfølgelig høre først. Men regner med at det går bra. Denne havner nok på rundt 500,- tenker jeg. Hei! ja, er sånn jeg tenker på. Hadde du giddi å sjekka om du får tak i en sånn ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 25, 2006 skulle hatt en sånn kamei grill til golf IV jeg å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 25, 2006 Godt at folk har forskjellig smak. Huffameg.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 25, 2006 syns nå ikke den grillen er så ille jeg da... her har du et bilde av gamlebilen før jeg krasja fronten litt og bytta front til R-RX for noen år siden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 25, 2006 Ser ut som det ikke er kamei grill men helt lik. Denne havner på 500,- og jeg får tak i disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 26, 2006 Syns Kamei grillen er tøff visst ein fjerner halvmånen som går opp i panseret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 23, 2007 Har slik grill liggende her for salg nå. Noen som er int? Pris 500,- +frakt. Det følger med gitter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 24, 2007 Jeg har en hofele grill liggende, men ingen golf å montere den på. Kan sikkert få kjøpe den billig. Fant ikke noe normalt bilde, men du ser litt av den her. Den er ulakkert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 24, 2007 Legg ut et ordentlig bilde av den, er kanksje innt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...