#1 Skrevet November 23, 2006 er det noen som har brukt noe slikt som dette? http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=506&iItemId=82772 tanken på å slippe å under bilen for å bytte olje er veldig fristende. spes siden jeg må ned med et deksel under hele motoren for å få byttet olje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 23, 2006 Funker fint den der. Men en gang i bland anbefaler jeg deg at du tapper ut olje på vanlige måten, slik at du får skyllt ut det som ligger i bunn også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 23, 2006 Funket overasket bra. Jeg sjekket med engang etterpå hvor mye som gikk på vanlig måte, det var bare bitte litt igjen:) ca et halvt kjøkken glass hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 24, 2006 Noen fler som har erfaring med denne typen pumper? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...