#1 Skrevet November 23, 2006 Hei Jeg tenkte jeg skulle ettermontere xenon kit til min a3 04 mod. Jeg har da ingen kunskap om hvordan kit jeg skal kjøpe. Noen som har noen råd? Mvh Jens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 23, 2006 Hei Jeg tenkte jeg skulle ettermontere xenon kit til min a3 04 mod. Jeg har da ingen kunskap om hvordan kit jeg skal kjøpe. Noen som har noen råd? Mvh Jens Har ikke erfaring med noen, men sjekk tråden nedenfor http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=68717&highlight=hella 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 23, 2006 Kan hjelpe deg jeg vettu Jens,skal du ha xenon i nærlysene,fjernlysene eller grøftelysene (hvis du evt har det?) Sjekk bruksannvisningen til bilen din ang hvilke pærer du må ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 23, 2006 Sjekk bruksannvisningen til bilen din ang hvilke pærer du må ha. Er H7 både i nær, fjærn og grøft 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 23, 2006 Hva er forskjellen på de forskjellige H´ene?. (H1,H7, etc) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 23, 2006 Hva er forskjellen på de forskjellige H´ene?. (H1,H7, etc) Ingen ting mer enn at de har forskjellige sokler i innfestningen til lampene,har du H7 sokler må du bruke H7 pærer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 23, 2006 helios kit som gundersen motorsport selger funker fint...har montert noen sånne sett,inkl på min egen bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...