#1 Skrevet Juni 11, 2004 ..Eller e de bare te pynt i VW-Audi klubben? Eg lige å kjøra bil eg. Vett at mange andre bilklubbar kjøre tur, aktivt og kolonne, rett så det e... Vett om ein del sjikkelikt kjekke veier å kjøra litt friskt på, og det e alltid kjekt å finna nye sånne. Ka om me tog ein tur heile gjengen, å bare kjørte? E det bare eg så lige det? Strålande tur e fra Sandnes->Hana->Lauvvik->Oltedal. Sjef veier å trampa litt på gassen. Trenge ikkje kjøra fort, der e bare digg flyt på veiene der. Hadde vært kult å fått filma bilane på veien og, te promofilmen. Så.. E der någe interesse for bilkjøring her, eller e det bare utstilling med oss? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 11, 2004 caddyen e bare t pynt!!!!!!!!:rolleyes: mer?: eg lige og å kjøra men...eeehh...caddyen e lixom ikkje noge digg å kjøra langt i...men ja eg e med viss nogen har lyst å ha slagsia på bilen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 11, 2004 Eg e klar så et egg te å kjøra tur med likesinna.. Bare sei kor eg ska møda å korti så e eg der!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 11, 2004 nå med ein gong på søylands kiosken...... heh... neida 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 11, 2004 Bare så me kan se ka andre holle på med... http://home.netpower.no/pberg/vt_ref_04.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 11, 2004 Fratenere du me BMW-klubben.......hmmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 12, 2004 eg og e me... bare finn ei ti og møte plass.. Morten d e telefon t deg i sirdalen spring å ta an.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 12, 2004 Ok, ka med i mårå (søndag) klokkå 14.00 på ruten i Sandnes? Tar me ein liden fotosession fysst, og så børne me innigjønå Ryfylke så asfalten skvette... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 12, 2004 Tore Egil: dorr va ingen som svarte i andre enden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 12, 2004 Ska i bryllup ikveld eg..Sørs om eg e kjørbare i mårå då,men eg logge meg på forumet i mårå så ser eg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 12, 2004 Då e det bekrefta... Dette e bare ein utstillingsklubb.. 3 interesserte, derav ein uten bil, og ein fyllesjuke... Jaja... Eg tror kanskje me ska utsetta det litt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 12, 2004 d e jo kort varsel... tenke på di som e inne på forumet kun en gon i skudd året... men eg e me på d mesta uden om drap så kom ijen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 13, 2004 derfor eg tenkte me konne utsetta det litt.. kanske neste helg eller någe, så kanskje flerne komme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 13, 2004 men d va nå f**n t dialækt dah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 13, 2004 hehe.. Ka du meine? Sama kan de' vèr, eg snakke sånn for det om! Komme du ner og blir me ein tur? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 13, 2004 Hahahah. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 13, 2004 Ja her inne går d på tekstmelding språke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 13, 2004 Ja det er faktisk noen som liker å kjøre bilen sin her. Men når den står i tusen deler (håper den blir ferdig denne uka ) så er jeg på veien igjen. Du oppereer med litt korte tidfrister. Selv har jeg feiret bursdsagen min 3 dager til endes nå og sender siste kompois hjem med flyet nå. Så liker du å kjøre er det jo bare å henge seg på opp til Våler til helgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 13, 2004 Va å kjørte eg.. Sjefstur.... Ikkje sei det te kånå, men kjørekomputeren sa gjennomsnittshastighet fra Velde Pukk, te lauvvik-sviland-velde va XXX km/t... Gjekk friskt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 13, 2004 Opprinnelig postet av Atle Dreier Ikkje sei det te kånå, Sier ingenting jeg Det er moro når det går litt friskt. Gleder meg til å ilen igjen på veien. Så da kan vi sikkert få til noen en fin sommerkveld seinere i sommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...