#1 Skrevet November 23, 2006 Har et lite men forbanna irriterende problem med "guttungen" om dagen. Han stopper enkelte ganger når jeg clutcher ut! Og det skjer helt uavhengi om jeg har kjørt rolig eller dratt på litt. Bilen startet og går helt fint både på tomgang og ved vanlig kjøring. Eneste jeg har merket at den får et par "lugg" på drag og høygir. Skjønner ikke helt hva detta er! Nye plugger og hetter... Lurt litt på om det kunne være chip eller coiler siden det plutselig ble sånn... Noen som har opplevd det samme eller har noen ide om hva dette kan være?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 23, 2006 Kjører du med dumpventil kanskje ?? Hvis så tilfelle bytt til en som er resirkulerende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 23, 2006 Eller så opplevde jeg i vår/sommer etter at jeg beygde om og satt åpent luftfilter på veihus ventillasjonen at bilen stoppet inn mot kryss når man tråkket i cluchen og bilen skulle svive på tomgang. Dette var pga bilen fikk inn falsk luft. men nå skriver du ikke hvor mye originalt/ombygd du har gjordt, men uansett sjekk alle luft slanger for lekasjer, eller som jeg kom på nå, prøv å rens Luft mengde måleren. Denne køddet til meg når jeg var på Nurnburgring i sommer og måtte legge igjen en del Euro igjen hos verkstded på feilsøking, så var det bare elektro rens som skulle til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 23, 2006 Kjører du med dumpventil kanskje ??Hvis så tilfelle bytt til en som er resirkulerende Kjører med resirk dump jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 23, 2006 Eller så opplevde jeg i vår/sommer etter at jeg beygde om og satt åpent luftfilter på veihus ventillasjonen at bilen stoppet inn mot kryss når man tråkket i cluchen og bilen skulle svive på tomgang. Dette var pga bilen fikk inn falsk luft. men nå skriver du ikke hvor mye originalt/ombygd du har gjordt, men uansett sjekk alle luft slanger for lekasjer, eller som jeg kom på nå, prøv å rens Luft mengde måleren. Denne køddet til meg når jeg var på Nurnburgring i sommer og måtte legge igjen en del Euro igjen hos verkstded på feilsøking, så var det bare elektro rens som skulle til. Har bygd om en del, fjerna filterboksen og lagt konfilter ned/frem. Men skal sjekke slangen ånding's slangen! Takk for tipset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 24, 2006 Ville også prøvd å sjekke og rense LLM. Du har nok gjordt det samme som jeg gjorde, lagt Åpent luftfilter ned. Problemmet er når det regner, at vann kan komme direkte på filtret som gjør at olja forsvinner lenger innover i systemet og smusse til LMM. Dette førte til at min registret lufthastigheten for lav og pøset alt for mye bensin. Fikk ikke turtall i det hele tatt og vriket som motoren mangelet gnist på noen av tenpluggene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...