#1 Skrevet November 23, 2006 Som topic sier, hvordan tar jeg av frontfangern på bilen min? Og må den av for å komme til grøftelysa..? Skal prøve og få ettermontert xenon i de! Og noen som vet om det er H11 pærer i disse? Litt usikker på om det er orginale grøftere som sitter der nå ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 23, 2006 Kommer til å få skrudd ut sprederene ved å vippe ut luftgitterne i fangeren. ( Dekslene rundt sprederene ). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 23, 2006 Jeg har caractere front, er ikke det dekselet der.. netting greier limt med sika.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 23, 2006 Som topic sier, hvordan tar jeg av frontfangern på bilen min? Og må den av for å komme til grøftelysa..? Skal prøve og få ettermontert xenon i de! Og noen som vet om det er H11 pærer i disse? Litt usikker på om det er orginale grøftere som sitter der nå ! er h11 i min o3 mod jaffal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 24, 2006 Så mange med a4 også er det ingen som veit hvordan man tar av fangern?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 24, 2006 Hadde det vært likt som på min skulle jeg hjulpet deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 24, 2006 To 6 eller 8 mm umbracoskruer nedenfra og opp foran i området ved sprederene. På originalfangeren må dekslene rundt sprederene tas av for å komme til. VIKTIG!!!! skruene skal IKKE skrues helt ut! De skrues til skruehodet er ca 1-2mm ovenfor støtfangerbjelken/alubjelkens nedre synlige del. Flytt IKKE på disse skruene da fangeren først er tatt av. De har med høydejusteringen av fangeren å gjøre, og er et h..... å stille inn om de kommer ut av kurs. Hullet til boltene er altså i nevnte bjelke. Under hver hovedlykt, i skjøt mellom støtfanger og skjerm sitter tre 10 mm muttere. Du må løsne locari/innerskjermene for å komme til disse. Har bilen originalt lyktespylere må den lille tanken som er klipset fast i den store spylervæsketanken klipses løs og legges til side. I nedkant av støtfangeren, inni locari/innerskjerm sitter også en torx skrue pr. side som må løsnes. Deretter trekkes fangeren nedre hjørner ( delen mot forhjulene ) ut til sidene og ut av sine festeklips. Hjørnene blir nå stående å sprike ut fra skjermens bue. Deretter trekkes støtfangeren rett fremover. Den henger nok noe i skruene for de tre mutterene pr side. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 28, 2006 Som topic sier, hvordan tar jeg av frontfangern på bilen min? Og må den av for å komme til grøftelysa..? Skal prøve og få ettermontert xenon i de! Og noen som vet om det er H11 pærer i disse? Litt usikker på om det er orginale grøftere som sitter der nå ! Det er H11 hvertfall i min A4 2003 mod, jeg har ettermontert Xenon i min.. NB! få tak i et sett som fungerer med pærevarsligen, hvis ikke får du det ikke til og fungere. Du må også skaffe deg LED-parklys og motstand til parklysene ellers blir det ikke pent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 28, 2006 ja har fått tak i ett sett som ikke sier ifra at noe er feil som du sier, alt er i boks der.. Må bare få tatt mot til meg og skrudd av fronten.. prøve iallefall.. men ser jo ut som det prosjektet i seg selv ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...