Hvordan ta av frontfanger på A4 B6?

Anbefalte innlegg

Som topic sier, hvordan tar jeg av frontfangern på bilen min? Og må den av for å komme til grøftelysa..? Skal prøve og få ettermontert xenon i de! Og noen som vet om det er H11 pærer i disse? Litt usikker på om det er orginale grøftere som sitter der nå ! : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer til å få skrudd ut sprederene ved å vippe ut luftgitterne i fangeren. ( Dekslene rundt sprederene ).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har caractere front, er ikke det dekselet der.. netting greier limt med sika..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som topic sier, hvordan tar jeg av frontfangern på bilen min? Og må den av for å komme til grøftelysa..? Skal prøve og få ettermontert xenon i de! Og noen som vet om det er H11 pærer i disse? Litt usikker på om det er orginale grøftere som sitter der nå ! : klø :

er h11 i min o3 mod jaffal

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så mange med a4 også er det ingen som veit hvordan man tar av fangern??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det vært likt som på min skulle jeg hjulpet deg. :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

To 6 eller 8 mm umbracoskruer nedenfra og opp foran i området ved sprederene. På originalfangeren må dekslene rundt sprederene tas av for å komme til. VIKTIG!!!! skruene skal IKKE skrues helt ut! De skrues til skruehodet er ca 1-2mm ovenfor støtfangerbjelken/alubjelkens nedre synlige del. Flytt IKKE på disse skruene da fangeren først er tatt av. De har med høydejusteringen av fangeren å gjøre, og er et h..... å stille inn om de kommer ut av kurs. Hullet til boltene er altså i nevnte bjelke.

 

Under hver hovedlykt, i skjøt mellom støtfanger og skjerm sitter tre 10 mm muttere. Du må løsne locari/innerskjermene for å komme til disse. Har bilen originalt lyktespylere må den lille tanken som er klipset fast i den store spylervæsketanken klipses løs og legges til side.

 

I nedkant av støtfangeren, inni locari/innerskjerm sitter også en torx skrue pr. side som må løsnes.

 

Deretter trekkes fangeren nedre hjørner ( delen mot forhjulene ) ut til sidene og ut av sine festeklips. Hjørnene blir nå stående å sprike ut fra skjermens bue.

 

Deretter trekkes støtfangeren rett fremover. Den henger nok noe i skruene for de tre mutterene pr side.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som topic sier, hvordan tar jeg av frontfangern på bilen min? Og må den av for å komme til grøftelysa..? Skal prøve og få ettermontert xenon i de! Og noen som vet om det er H11 pærer i disse? Litt usikker på om det er orginale grøftere som sitter der nå ! : klø :

 

Det er H11 hvertfall i min A4 2003 mod, jeg har ettermontert Xenon i min..

NB! få tak i et sett som fungerer med pærevarsligen, hvis ikke får du det ikke til og fungere. Du må også skaffe deg LED-parklys og motstand til parklysene ellers blir det ikke pent.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja har fått tak i ett sett som ikke sier ifra at noe er feil som du sier, alt er i boks der.. Må bare få tatt mot til meg og skrudd av fronten.. prøve iallefall.. men ser jo ut som det prosjektet i seg selv !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.