En av mine drømmebiler (Skyline)

Anbefalte innlegg

Den bilen gikk jo bra, men det første som slo meg var hvor høyt han kjørte bilen på og hvor langt han dro den ut, en annen ting som muligens er litt negativt er at det så ut som den var litt understyrt hehe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trekker på alle 4 vettu, blir som regel litt understyrte da.

Nesten 9000 omdreininger er ikke ille!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere som har skjønt det her inne altså.....?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde man brukt like mye penger som den bilen der koster så hadde man fått en ganske hissig Audi også da ;) Skyline kommer langt ned på listen over mine drømmebiler men det er hver sin smak da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rulla inn en skyline med røde skilter (nesten så man har lyst å gå bord å si "hadde du ikke råd til orntli skilter??") Vet ikke om han hadde gjort det slik med vilje, men fytti hælvette å den bilen bråka, selv på lavt turtall, i tillegg så dreiv han å holdt høyt turtall når han flytta på den, som om han var redd for å strupe den ved å glippe på clutchen..

Går som et uvær, men havner nok ned på lista.. Gallardo tror jeg er en av mine favoritter.. Men jeg forstår de som liker Skyline også bare så det er sagt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

man kan ikke ha 1 stk drømmebil..

ultimat tunerbil (japcrap): skyline gtr-34

ultimat exotic: pagani zonda clubsport

ultimat audi: SQ

ultimat muskel: dodge viper

jeg kunne sikkert funnet på mange andre ultimat kategorier og fått plass til R8, S8, Ram SRT-10, osv..

Det er nå min mening hvertfall ;)

Alle bilene selvfølgelig skal være gateregistrerte. dersom ikke hadde nok lista sett "litt" annenledes ut. Hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skyline går sikkert bra MEN bilen ser jo faen ikke ut.Den er mildt sagt dritstygg.No offense men det er min mening

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satt på med en skyline gtr for ca 3 år siden den ligger egentlig høyt på lista etter det....

Men det at den er understyrt er litt merkelig da den egentlig driver bak men kobler inn fremme ved behov ( omtrent som syncro - bare motsatt vei ) ... Så har ikke noe med 4wd å gjøre eller var denne ombygget ??

Men etter å ha prøvet en s4 99 mod er det sikkert at audi med qattro og mye power går forran...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man kan overstyre 4wd på skyline. Mener å ha lest at 4wd på orginale skyliner bare virker når hjulene står rett frem, og så blir den rwd i svinger. Men hvis man overstyrer systemet så kan man få 50/50 hele tiden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skyline og supra er og blir råe biler i mine øyne.. :)

Supra er vel egentlig drømmebilen, og heller ikke uoppnålig.

Den svarte Supra'n til Peder'n er en av mine favoritter..

Lyden er jo bare helt konge..

Men, femmerlyden til Audi er minst like rå da.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driter egentlig i hva slags bilmerker det er, bare det er BRA greier!

Og som en vanlig regel for min del, orginalt er ikke bra nok, modding må til uansett bil og modell!

Nå er jeg egentlig Audi mann opp til halsen, stort sett fordi disse har de fleste fordelene jeg leter etter her til lands, galvanisert, quattro, kult design/interiør, mange forskjellige modeller (sportsmodeller), trimmingsvillige og mye know-how blandt folket, og da er det lett å få moddet Audi'er og få tak i deler og trim, så overall er Audi absolutt på topp blandt mine favoritter.

Hadde jeg bodd i Spania el. kunne jeg godt hatt en Ferrari/Lambo/etc men disse er stort sett ikke så veldig praktiske heller da. Og turbo bør det være. På Island hadde det vært kjekt med en Artic Truck Toyota eller Fjallasport Nissan, forsåvidt innen deler av her til lands også...

Blir som Steinar sier, mange forskjellige favoritter under hver sin kategori, men overall har Audi utrolig mye bra, og antakelig det merket som stemmer mest med mine krav.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

syns gtr34èn hverken er over eller understyrt :) mangler komfort,men er en råå bil som er bygd for høye hastigheter.liker supra mk4 mye bedre : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skyline går sikkert bra MEN bilen ser jo faen ikke ut.Den er mildt sagt dritstygg.No offense men det er min mening

Enig...ser ikke bra ut. Fra siden er den noenlunde, men både front og hekk er stygt designet syns jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skyline er fet bil syntes nå jeg, men den er litt oppskrytt:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driter egentlig i hva slags bilmerker det er, bare det er BRA greier!

Og som en vanlig regel for min del, orginalt er ikke bra nok, modding må til uansett bil og modell!.

Yepp!!! Ingen vits i å henge seg opp i ett bestemt bilmerke, -det finnes mye bra til hvert sitt bruk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nydelig bil!! Med verdens artigste motor. Hadde vært kjekt å hatt en sånn i garasjen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nydelig bil!! Med verdens artigste motor. Hadde vært kjekt å hatt en sånn i garasjen!

enig;) men må i såfall bli en r34, de andre (32/33) er "butt ugly":)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.