#1 Skrevet November 23, 2006 Heisann, har lyst til og montere åpent luftfilter på min 7a, men ettersom jeg ikke finner noen ferdige ''kits'' så tenkte jeg og mekke et adapter selv. Derfor lurte jeg på om noen her har gjort dette før og kan komme med litt innspill? om dere evt. kunne gitt meg noen mål som dere har brukt, hvor stor flens osv.. Håper på mange positive svar.. Tore 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 23, 2006 ligger flere tråder om dette på forumet alt. Søk så finner du nok løsningen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 23, 2006 jeg fant ingen tråder der det sto noe om mål osv til og lage et adapter, tenkte kanskje noen hadde lagd et før og kunne hjelpe meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 24, 2006 Her er min adapter: På den tiden hvor jeg lagde min fantes det ikke butikker som solgte denne løsningen. Nå finnes det adaptere i plastikk som man bestiller på dim. Syntes da TIG sveist i aluminium er litt finere jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 24, 2006 hei ja helt enig alu. så bra ut, husker du dimmensjonen? har en kompis som er flink til tig sveis, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 24, 2006 Hmm... sikker på at du har søkt på riktige emner ? Ligger mange tråder om dette.. Jeg har liggendes adapter til deg i hardplast om du er intressert, med 82mm utgangsflens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 24, 2006 HKS har adapter som passer perfekt. Den er i aluminium. TRS autoteknikk skaffer eller har på lager. Endel japenbiler har samme luftmassemåler som 7A motoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 25, 2006 mulig min søking var litt dårlig da men takk for svar da ser jeg hva jeg får gjort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...